کد خبر : 74016
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 17:35
899 بازدید بازدید

معرفی بازیگران سریال کره ای پنت هاوس + عکس

معرفی بازیگران سریال کره ای پنت هاوس + عکس

سریال پنت هاوس در مورد خانواده های پولدار ساکن کاخ هرا می باشد، بچه های این خانواده ها در موسسه هنری جئونگ ها تحصیل می کنند.

۸۴ / ۱۰۰

سریال پنت هاوس : جنگ در زندگی یکی از سریال های پربیننده و معروف کره ای است که در قالب ۳ فصل تهیه گردیده و اولین فصل آن شامل ۲۱ قسمت است. دومین فصل آن نیز شامل ۱۳ قسمت و سومین فصل آن نیز دارای ۱۴ قسمت می باشد. در این مطلب ازاسکیمو، به معرفی بازیگران سریال پنت هاوس و مروری بر داستان سریال می پردازیم.

 

 

خلاصه داستان سریال پنت هاوس سریال جذاب کره ای

«شیم سوریون» زنی متمول می باشد که دوران تلخ و بدی را در گذشته تجربه کرده وبا شوهر تاجر خود به نام «جو دان- ته» در پنت هاوس سکونت دارد، که پس از مدتی می فهمد شوهرش موضوعاتی مهم را از وی پنهان نگه داشته است. اون یون هی نیز یک مادر تنها می باشد که با دختر خود «به – رونا» در یکی از منطقه های سوئل سکونت دارد.

با اینکه آزار و تهمت های زیادی را هم خودش و هم دخترش از سوی دیگران متحمل می شوند، اما باز هم اوه یون هی تمام سعی خود را می نماید تا زندگی ایده آل و فوق العاده ای را برای دختر خود رقم بزند. وی در گذشته زندگی فقیرانه ای داشته و سعی می نماید تا دختر توانمند و مستعدش را به مدرسه هنر حئونگ آه رسانده و به جامعه بینظیر کاخ هرا ملحق شود.

هنرپیشگان سریال پنت هاوس

جئون سوجین شخصی پولدار و مغرور مشهور به «سوپرانو» می باشد که تلاش دارد تا موسسه جئونگ های پدرش را که از باعتبارترین مدرسه های خصوصی کشور کره جنوبی محسوب می گردد را مدیریت نماید. وی اتفاقا اوه یون هی هم کلاسی دبیرستانی خود را ملاقات می نماید که از دیرباز با یکدیگر خصومت و کینه داشته و به همین خاطر یکسری ماجراها میان آنها ایجاد رخ می دهد.

همه کارکترهای سریال با جاه طلبی زیاد جهت فرزندهای خویش دست به هر اقدامی می زنند که همه زندگیشان برای به قتل رسیدن دختری جوان به اسم «مین سول-آه» که در شب جشن ۱ سالگی کاخ هرا به قتل می رسد، پاشیده می گردد. بعد از این اتفاق افرادی که در کاخ هرا زندگی می کنند تلاش می نمایند تا واقعیت این اتفاق را مخفی نمایند، ولی این طور نمی شود.

از طرفی دقیقا وقتی که «شیم سو ریون» فکر می کند در نهایت می تواند سعادتمند باشد، اوه هو ریون و لوگان لی در برابر چشم هایشان جان می دهند. وی همسر جون دان ته، خانمی خانه دار مهربان و باوقار است که برخلاف این ظاهرش یک راز را پنهان کرده که البته در نهایت برملا می گردد.

حکم اعدام بازیگر نقش ستایش +عکس

بازیگرهای سریال کره ای پنت هاوس

 

 

بازیگرهای سریال کره ای پنت هاوس

کیم یوجین (اوه یون هی)

کیم یوجین مشهور به یوجین هنرپیشه و خواننده کره ای است که با نقش اوه یون هی در سریال پنت هاوس حضور دارد. یوجین فعالیتش را بعنوان یکی از اعضای گروه دخترانه S.E.S شروع نمود، بعد از منحل شدن این گروه دخترانه، وی نخستین فعالیتش را در ۲۰۰۲ با هنرپیشگی در درام «دوستت دارم» را تجربه کرد و بعنوان نقش اصلی در تعدادی درام کره ای از جمله  «A»، «عشق و رویاها»، «نان»، « زندگی شگفت انگیز»، «آخرین رقص رو برام نگه دار» مقابل دوربین رفت. وی پیش از برگشت به سینما با سریال پنت هاوس برای یک مدت از هنرپیشگی دور شد تا بیشتر در کنار خانواده اش باشد.

بازیگرهای سریال کره ای پنت هاوس

آشنایی با سریال پنت هاوس و نقش آفرینان آن

لی جی آه (شیم سو ریون)

لی جی آه یکی دیگر از بازیگران سریال پنت هاوس می باشد. این هنرمند برای نقش آفرینی در درام های تلویزیونی همچون «افسانه»، «ویروس بتهوون»، «آتنا:الهه جنگ»، من هم، گل!»، «سه بار زن متاهل»، «آقای من» در سالهای به ترتیب ۲۰۰۷- ۲۰۰۸-۲۰۱۰-۲۰۱۱-۲۰۱۳-۲۰۱۸ حضور یافته است. ولی تاثیرگذارترین و محبوب ترین بازی و نقش او «شیم سو ریون» در پنت هاوس می باشد.

بازیگران پنت هاوس با عکس

آشنایی با بازیگران سریال پنت هاوس

اوهم کی جون (جو دان تائه)

این بازیگر پیش از آغاز به بازیگری در سینما و تلویزیون، فعالیتش را بعنوان یک هنرپیشه تئاتر موزیکال استارت زده است. وی در درام «قهرمان» و «رویای بالا» و «جهان های درون»و «تیم تحقیق ویژه»و «فانتوم» با نقش فرعی و در فیلم سینمایی « کار خوب، ویروس» و نیز درام پزشکی «جراحان قلب» با نقش اصلی حضور یافته است.

او که در سریال پنت هاوس یکی از نقش های اصلی شرور را ایفا می نماید، در واقع در این زمینه تجربه داشته است که از جمله آن می توان به بازی در فیلم سینمایی حقوقی و هیجانی مدافع بی گناه و فیلم مرد وندتا و فیلم ترسناک «قاتل تون» اشاره کرد.

زمان دقیق پخش قسمت پایانی پوست شیر | چه سریالی جایگزین آن می‌شود؟

آشنایی با بازیگران سریال پنت هاوس

آشنایی با سریال پنت هاوس و نقش آفرینان آن

کیم سو یون (جئون سئو جین)

کیم سو یون یکی از بازیگران سریال پنت هاوس با نقش اصلی است. ای هنرپیشه کره ای نقش هایی مانند این را نیز قبلا در درام های «گزارش برای وظیفه»، «عنبیه»، «درمانگاه به زودی» و «همه چیز درباره حوا» ایفا نموده است که برای بازی در همه چیز درباره حوا در نقش مجری زن دیده شد. اما این هنرمند در کمدی عاشقانه ای به اسم «پرنسس دادستان» بازی با نقشی متفاوت را از خود به نمایش گذاشت. کیم سو سون به خاطر بازی در سریال پنت هاوس موق به دریافت جایزه برترین بازیگر زن تلویزیون در ۵۷امین دوره جایزه های هنری «باکسانگ» و نیز جایزه بزرگ «Daesang» در جایزه های SBS درام ۲۰۲۱ گردید. در یک مقاله منتشر شده از سومپی تهیه کننده های درام در مورد بازی کیم سو یون در آخرین فصل پنت هاوس چنین بیان داشتند که شرور چئون سئو جین با کیم سو یون موفق شد تولد یابد.

بازیگران پنت هاوس با عکس

معرفی بازیگران سریال پنت هاوس

یون جونگ هون (ها یون چئول)

یون جونگ در درام هایی همچون «بازگشت»، «مرا در خاطراتت»، زوج اضطراری»، «تو فوق العاده»، «مورخ تازه کار» مقابل دوربین رفته است. وی جایزه برترین شخصیت را به خاطر نقش آفرینی در درام «بازگشت به جوایز درام SBS 2018»، و نیز جایزه هنرپیشه عالی را به خاطر نفش آفرینی در سریال پنت هاوس در طول جایزه های درام اس بی اس ۲۰۱۸ به دست آورده است.

معرفی بازیگران سریال پنت هاوس

بازیگرهای سریال کره ای پنت هاوس

کیم هیون سو (بائه رونا)

هیون سو یکی دیگر از یازیگران سریال پنت هاوس است که با نقش بائه رونا خواننده ای مستعد (دختر اوه یون هی) ایفای نقش می کند. کیم هیون سو معمولا بعنوان نسخه جوانتر کاراکترهای اصلی در تعدادی از درام های کره ای همچون «عشق من از ستاره»، «ماسک عروس» بازی می نمود. این هنرمند در سریالی به اسم «دروغ سلیمان» و فیلم سینمایی «شمشیرزن» و فیلم سینمایی «خانواده»و فیلم « خانواده» با نقش اصلی جلوی دوربین رفت. وی برای بازی در سریال پنت هاوس کاندیدای برترین هنرپیشه زن جدید در پنجاه و هفتمین دوره جایزه های هنری «باکسانگ» گردد.

آشنایی با سریال پنت هاوس و نقش آفرینان آن

بازیگران پنت هاوس با عکس

کیم یونگ دائه (جو سوک هون)

کیم یونگ دائه هنرپیشه کره ای نخستین تجارب بازیگری اش را توسط درام های اینترنتی همچون «ساعت اداری ۲» و «Secret Crushes: Special Edition» و «فقط خیلی خسته شدم» به دست آورد. در ۲۰۱۸ بود که وی با بازی در درامی به اسم «زمان باقیمانده بین» به قاب تلویزیون پیوست. در ۲۰۱۹ کیم یونگ در تعدادی درام کره ای از جمله «خوش آمدید وایکیکی ۲»، «شما فوق العاده» نیز سابقه بازی دارد. از افتخارات و جوایز کیم یونگ دائه می توان به کسب جایزه برترین هنرپیشه جدید جایزه های درام SBS و نیز کاندیدای برترین هنرپیشه جدید تلویزیون در پنجاه و هفتمین دوره جوایز هنر باکسانگ اشاره داشت.

سوتی سریال کیمیا و واکنش مهراوه شریفی‌نیا

آشنایی با بازیگران سریال پنت هاوس

هان جی هیون (جو سئوک کیونگ)

هان جی هیونن هنرپیشه و مدل کره ای از هنرپیشه های فصل یک پنت هاوس با نقش جو سئوک کیونگ است. این هنرمند با بازی در درام «باد می وزد» در نقش مکمل نخستین تجربه خود هنرپیشگی اش را به دست آورد و در فیلم سینمایی «من همه چیز را شرط می بندم» در نقش اصلی مقابل دوربین رفت.

معرفی بازیگران سریال پنت هاوس

چوی ی بین (یون بیول)

چوی بین در سریال پنت هاوس با نقش دحتر چئون سئو جین به اسم یون بیول بازی کرده که برای این نقش آفرینی موفق به دریافت جایزه برترین هنرپیشه زن جدید در جایزه های درام اس بی اس ۲۰۲۱ شد. وی همچنین در درام های «حال زیباست»، «عشق و آرزو» ایفای نقش نموده است.

بازیگران پنت هاوس با عکس

معرفی بازیگران سریال پنت هاوس

جو سو – مین (مین سئول – آ)

این بازیگر کره ای در سریال پنت هاوس با نقش دبیری مستعد و مستقل که در فصل یک به شکلی اسرارآمیز به قتل می رسد که برای این نقش خود در طول جایزه های درام اس بی اس موفق به دریافت جایزه می گردد. از دیگر آثار جو سو مین می توان به سریال «سئول ۱۹۴۵»، سریال «ملودی عشق» و سریال «مغز» به ترتیب در سالهای ۲۰۰۶- ۲۰۱۱ – ۲۰۱۳ اشاره داشت.

آشنایی با سریال پنت هاوس و نقش آفرینان آن

آشنایی با بازیگران سریال پنت هاوس

در این مطلب شما عزیزان را با با بیوگرافی بازیگران سریال پنت هاوس آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

منبع : آرگا

۸۴ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn