کد خبر : 95301
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 20:55
2 بازدید بازدید

ویروس همستر کامبک ,گردونهٔ شانس یا گرداب سردرگمی

ویروس همستر کامبک ,گردونهٔ شانس یا گرداب سردرگمی

تبِ «همستر بازی» که داغ شد و مخاطبان جدید به سمت تلگرام سرازیر شدند؛ «کاسهٔ چه کنم، چه کنم» مسئولان امر بیشتر از ایدهٔ جالب این بازی برایمان جلب‌توجه کرد.

۵۲ / ۱۰۰

ویروس همستر کامبک و کاسهٔ چه کنم چه کنم مسئولانِ نابلد

سخنان غیرکارشناسی و غیردقیق یک امام‌جمعه، کلیپ‌های خلاقانه و گاهی طنزآمیز فضای مجازی مانند «ختم صلوات مادربزرگ‌ها»، استفتا عجولانه از مراجع برای تحریم این بازی، اظهارنظر مسئولان مرتبط و غیرمرتبط در این زمینه و… همه‌وهمه نه‌تنها جلوی انتشار همستر را نگرفته، بلکه نیرومحرکهٔ انگشتانی بیشتر، برای کلیک روی صفحه گوشی شده‌اند!

 همستر کامبک ، پدیده‌ای خیلی عجیب و ناشناخته‌ای نیست – این دست چالش‌ها اولین‌بار نبوده و مطمئناً آخرین آن هم نخواهد بود – که بخواهیم «چشم‌بسته» و کورکورانه به سراغش برویم و مانند فردی گرفتار در باتلاق دست‌وپا بزنیم. چرا نمی‌پذیریم وقتی بیماری‌های جدید را با طب قدیم معالجه نمی‌کنند، برای پدیده‌های اجتماعی نیز نباید با ملاک و معیار چند دهه قبل چاره‌جویی کرد؟

جزئیات تازه از درگیری در زندان کرج| اعلام آخرین وضعیت زندان

بسترسازی برای رشد همستر کامبک یا ریشه‌کنی آن

به گزارش زیرنویس، همستر چه خوشمان بیاید و چه نیاید، بسان بیماری واگیردار وارد زندگی ما شده است. اعتماد و اطمینان هسته اولیهٔ باور یک جامعه است که در طی زمان در ذهن‌ها ایجاد می‌شود. اما گویا اکنون در دوگانگی به سر می‌بریم؛ ازیک‌طرف درگیر اثرات مخرب این بازی هستیم که بیشتر از همه کودکان و نوجوانان را درگیر می‌کند و از طرفی دیگر جامعه با تصمیم‌گیرندگان خود هم آوایی ندارند پس بهتر هست به‌جای در دست‌گرفتن کاسهٔ «چه کنم، چه کنم»؛ با کارشناسان کاربلد بنشنیم و راه چاره بجوییم.

88درصد مساحت کشور تحت تاثیر پدیده بیابان‌زایی

وقتی با بیماری واگیردار مواجهه می‌شویم، آیا درمان را در اولویت قرار می‌دهیم و یا به سمت تولید واکسن می‌رویم؟ در یک همه‌گیری چقدر دستور قرنطینه می‌تواند تأثیر داشته باشد که از رسانه‌ها شاهد توصیه به دوری از این بازی هستیم.
بهتر هست با واقعیت کنار بیاییم و آموزش‌های متناسب با این پدیده به خانواده‌ها را شروع کنیم و در این شرایط که دستمان خالی است، آیا بهتر نیست سکوت کنیم تا حداقل عاملی برای انتشار بیشتر آن نباشیم!

"نازیلا معروفیان" با حکم دادسرای ارشاد بازداشت شد

 

۵۲ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn