کد خبر : 94557
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 17:08
2 بازدید بازدید

نیکی میناژ به‌خاطر حمل مواد مخدر در فرودگاه آمستردام بازداشت شد + ویدیو

نیکی میناژ به‌خاطر حمل مواد مخدر در فرودگاه آمستردام بازداشت شد + ویدیو

نیکی میناژ رپر آمریکایی در حین سفر از آمستردام به منچستر به منظور اجرای کنسرت بعدی در تور جهانی Pink Friday 2 خود، در فرودگاه آمستردام بازداشت موقت شد. این ماجرا در پی اتهام حمل مواد مخدر در چمدان های وی رخ داد.

۴۸ / ۱۰۰

 

1 81

 

علیرغم انکار قاطعانه میناژ در خصوص حمل مواد مخدر، مقامات امنیتی فرودگاه از وی خواستند تا برای تحقیقات بیشتر به اداره پلیس منتقل شود. در فیلمی که میناژ از این رویداد به صورت زنده در اینستاگرام پخش کرد، یک مامور به وی اطلاع می دهد که باید به اداره پلیس رفته و در آنجا وکیل مدافعی برای او تعیین خواهد شد.

 

میناژ در این ویدیو ادعا می کند که از وی خواسته شده بدون حضور وکیل، اظهاراتی را امضا کند. وی مدعی است که مقامات فرودگاه، چمدان هایش را بدون اجازه جستجو کرده و در آن مقادیری از مخدرهایی مانند ماری جوانا یافته اند.

بیوگرافی و تصاویر بازیگران «امپراطور افسانه ها» بیرون از سریال

پلیس هلند در گزارشی به شبکه ان بی سی نیوز تأیید کرد که یک زن ۴۱ ساله آمریکایی به اتهام حمل مواد مخدر در فرودگاه Schiphol بازداشت شده است، اما از ذکر نام وی خودداری کرد.

 

پیش از بازداشت موقت، میناژ در پیام هایی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده بود که چمدان هایش به دقت بازرسی شده و احتمال داده است که مقامات قصد داشته اند مواد مخدری را در چمدانش جاسازی کنند.

به گزارش اسکیمو،به دنبال این رویداد، میناژ مجبور شد کنسرت شب گذشته خود در منچستر انگلیس را لغو کند. وی در پیامی به هوادارانش، ضمن عذرخواهی از آنها، اعلام کرد که زمان جدیدی برای برگزاری این کنسرت در نظر گرفته خواهد شد و به عنوان جبران این اتفاق، مزایای ویژه ای برای تماشاگران در نظر خواهد گرفت.

40 12

 

حجاب عجیب و غریب همسر شاهرخ استخری + عکس

واکنش هواداران نیکی میناژ به این رویداد متفاوت بوده است. برخی از آنها وی را به دلیل حمل مواد مخدر سرزنش کرده اند، در حالی که هواداران وفادارش از او حمایت کرده و خواستار روشن شدن ابعاد این ماجرا شده اند.

با این حال، پرونده اتهامات علیه وی در هلند همچنان باز است و ادامه تحقیقات پلیس برای روشن شدن ابعاد این پرونده ضروری به نظر می رسد.

منبع:روزیاتو

۴۸ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn