کد خبر : 94030
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 22:55
12 بازدید بازدید

سید محمدجواد قزوینی، آخوند فالو شده توسط جنیفر لوپزکیست؟

سید محمدجواد قزوینی، آخوند فالو شده توسط جنیفر لوپزکیست؟

سید محمدجواد قزوینی، شیعه ایرانی که ۱۶ سال پیش به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرده است،

۸۰ / ۱۰۰
به گزارش اسکیمو، سید محمدجواد قزوینی(Jawad Qazwini) آخوندی است که مدتهاست با خانواده به آمریکا مهاجرت کرده است. او در این کشور، در حال ساختن پایگاهی برای دین شیعه است و مورد توجه رسانه‌های این کشور نیز قرار گرفته است.
photo 2024 05 08 10 33 34

به جز فعالیت سنتی در مسجد، قزوینی در فضای اینستاگرام و یوتیوب هم فعالیت جدی در جهت تبلیغ شیعه دارد. چیزی که در ادامه می‌خوانید، گزارشی است که واشنگتن پست در خصوص او و فعالیت‌هایی با حضور او در جهت تبلیغ دین اسلام در آمریکا منتشر کرده است:

رونمایی از نماهنگ «یکصدا ایران» ویژه آغاز امامت امام زمان (عج)

مسلمانان شیعه‌ای که به آمریکا مهاجرت می‌کردند، با مشکل اقامه نماز در مساجد این کشور که عمدتاً متعلق به اهل تسنن است، مواجه بودند؛ زیرا اهل تسنن مخالف اقامه نماز با استفاده از مهر توسط شیعیان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «OnIslam»، از این رو، شیعیان شروع به ساختن مساجدی برای خود کردند که این مسئله با افزایش قدرت مالی آنان گسترش یافت.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، نتایج تحقیقات انجام شده در مورد مساجد آمریکا، حاکی از آن است که ۷ درصد مساجد این کشور در حال حاضر متعلق به شیعیان است و اکثر این مساجد ظرف ۲۰ سال اخیر ساخته شده‌اند. این تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که ۴۴ درصد مساجد شیعی آمریکا در دهه ۱۹۹۰ آغاز به کار کرده‌اند.

سید محمدجواد قزوینی، شیعه ایرانی که ۱۶ سال پیش به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرده است، در این باره می‌گوید: شیعیان خواهان گسترش روابط با برادران اهل سنت هستند. مهم‌ترین مسئله در این میان، معرفی و شناخت مذاهب مختلف اسلامی در جهان اسلام است. گفتنی است، تعداد مسلمانان آمریکا، اعم از شیعه و سنی، بین ۶ تا ۷ میلیون نفر تخمین زده می‌شود.

نقض فرمان رئیس جمهور در حوزه افزایش ظرفیت پذیرش پزشکی
Time of Preparation - Sayed Qazwini | Al-Islam.org JawadQazwini - YouTube USA: Islamic House of Wisdom Holding Ramadhan Programs ...
RNS photo by Omar Sacirbey Is the World Ready for The Mahdi? | Sayed Mohammad Jawad Al ... In Morocco, It's Jennifer Lopez Versus Jihad

۸۰ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn