کد خبر : 93000
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 11:31
4 بازدید بازدید

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد | تصویر

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد | تصویر

انتشار تصویری از بهرام بیضایی در کنار شهرام ناظری طی دو روز گذشته بازتاب‌های فراوانی داشته است.

۸۰ / ۱۰۰

به گزارش اسکیمو، پرویز جاهد نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی نوشت: «عکس ظاهرا غیر متعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند. امیدوارم ایشان بتوانند این هیولا را شکست دهند و همچنان به آفرینش‌های خلاقه و منحصربفرد خود بپردازند.»

دوربین مخفی تلویزیون ادامه پیدا می‌کند

این تصویر را نخستین بار شهرام ناظری؛ خواننده مطرح در صفحه اش منتشر کرد و به نظر می‌رسد مربوط به امسال و در دیدار این دو هنرمند در آمریکاست.

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد | تصویر

بهرام بیضایی متولد ۵ دی ۱۳۱۷، نویسنده و کارگردانِ ایرانیِ فیلم و تئاتر است. تدوین فیلم، تهیه فیلم، مقاله‌نویسی، ترجمه یکی دو نمایشنامه، نگارش یکی دو داستان و چند شعر و انبوهی پژوهش تاریخی و استادی در دانشگاه از دیگر فعالیت های بهرام بیضایی است. بیضایی از فیلم‌سازانِ صاحب‌سبک و معتبر و از نویسندگان و اندیشمندان برجسته نمایش و ادبیات نوین فارسی به‌شمار می‌رود. بعضی از نمایشنامه‌هایش به انگلیسی و عربی و فرانسوی و اسپانیایی و آلمانی و ترکی و زبان‌های دیگری درآمده و در آسیا و اروپا و امریکای شمالی چاپ و اجرا شده‌است. ده فیلم بلند و چهار فیلم کوتاه و کمابیش هفتاد کتاب و نمایش‌هایی بر صحنه‌های شهر‌های مختلف ایران و گاه غیر از ایران از سال ۱۳۴۱ به بعد کارنامه هنریِ بیضایی را تشکیل می‌دهد.

منبع:همشهری

۸۰ / ۱۰۰
زن “آتیلا پسیانی” در این چند روز ببینید چه ریختی شده؟/ عکس تلخ
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn