کد خبر : 92414
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1403 - 8:24
3 بازدید بازدید

رنگ های لوکس در استایل خانم ها و آقایان

رنگ های لوکس در استایل خانم ها و آقایان

رنگ های لوکس در استایل می تواند ساده ترین لباس های شما را گران تر نشان دهد از این رو اگر قصد دارید ساده ترین لباس های خودتان را به گران قیمت ترین ها تبدیل کنید این مطلب را از دست ندهید.

۷۶ / ۱۰۰

 

رنگ های لوکس می تواند استایل شما را خاص تر و جذاب تر نماید بنابراین اگر شما می خواهید استایلی شیک و گران قیمت داشته باشید بهتر است از یک سری از رنگ ها در استایل خود کمک بگیرید. در ادامه رنگ های لوکس را در استایل را برای شما بررسی می کنیم.

 

 

آشنایی با رنگ های لوکس در استایل

یک سری از رنگ ها هستند که باعث می شوند استایل شما گران تر نشان داده شده تجملاتی تر به نظر برسند بنابراین اگر شما نیز دوست دارید که در عین سادگی شیک به نظر برسید می توانید از این رنگ ها کمک گرفته و استایلی شیک و خاص برای خودتان داشته باشید. شیک پوش بودن به معنای پوشیدن گران قیمت نمی باشد بلکه شما می توانید با ترکیب چیدمان و رنگ لباس ها آ ها را به یک سری از لباس های خاص و قیمت تبدیل کنید. ممکن است بعد از سالیان دراز مد دچار دستخوش تغییراتی شود ولی باید دقت داشته باشید که برخی از رنگ ها هستند همیشه لوکس باقی خواهد ماند و افراد وقتی شما را در این رنگ ها می بینند تصور خاصی در ذهنشان نسبت به شما شکل خواهد گرفت.

رنگ مشکی

از نظر روانشناسی باید بدانید که رنگ مشکی یکی از مشخصه های بسیار عالی برای نشان دادن قدرت در فرد می باشد بنابراین اگر علاوه بر اینکه می خواهید قدرت خود را نشان دهید می خواهید به دیگران بفهمانید که مغرور و زیرک و باهوش نیز هستید می توانید از رنگ مشکی در استایل خود استفاده کنید. این رنگ از سالیان پیش در پوشش و استایل مردم مورد استفاده بوده است و می توانید با استفاده از رنگ های خنثی تنوع زیادی با رنگ مشکی در استایل خود به وجود بیاورید و بهترین تضاد با رنگ مشکی استایل کردن آن با رنگ سفید می باشد. گران تر شدن استایل شما با رنگ مشکی چندین و چند برابر خواهد شد و همچنین ظرافت کلاس و جذابیتتان نیز دو برابر می شود و نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر فرهنگ های دنیا بر این موضوع اتفاق نظر وجود دارد و این مورد مورد تایید بسیاری از طراحان مد می باشد.

رنگ کرمی در استایل

رنگ شتری

رنگ شتری از دیگر رنگ های لاکچری می باشد که در استایل شما را بسیار گران خواهد کرد و باید بدانید که این رنگ قبل از دهه های ۱۹۸۰ توجه زیادی به آن نمی شد بلکه بعد از آن در صنعت فشن و مد بسیار طرفدار پیدا کرد و باید بدانید که این رنگ دارای طیف رنگ های بسیار گسترده است که از کرم شروع شده تا رنگ قهوه ای ادامه پیدا می کند. این رنگ برای افراد نوجوان مناسب نیست و اکثر افرادی که این رنگ را استفاده می کنند در سنین بزرگسالی قرار دارند بنابراین این رنگ در میان بزرگسالان به رنگ پخته معروف می باشد و باعث می شود که آن ها گران تر به نظر برسد و همچنین شما می توانید این رنگ را با سایر رنگ ها ترکیب کرده و یک استایل فوق العاده لوکس برای خودتان بسازید.

سبز پاستیلی

از دیگر رنگ های بسیار خوب برای گران تر نشان دادن استایل شما سبز پاستیلی می باشد و باید بدانید که در روانشناسی رنگ ها سبز نماد آرامش و زندگی و طراوت بوده است بنابراین رنگ می تواند در طراحی و استایل شما جلوه خاص و ویژه ای ایجاد کند. بنابراین اگر می خواهید از این گونه رنگ ها استفاده کنید باید رنگی را انتخاب کنید که بسیار روشن تر است نسبت به سایر سبز ها و در نتیجه آرامش بیش تری را به شما خواهد داد. با استفاده از رنگ سبز پاستیلی این حس را به مخاطب خود می دهید که بسیار کامل و غنی هستید و حتی گاهی به دلیل صبور بودنتان این موضوع را نیز می توانید از این نوع پوششتان به فرد متقابلتان منتقل کنید. این رنگ به دلیل خاص بودن چندین سال است که در میان مردم محبوب شده است و در کاتالوگ رنگ ها جزئی از رنگ های لوکس در استایل به شمار می رود.

مدل لباس دخترانه I Love Gorgeous

ست کردن سبز پاستیلی با سایر لباس ها

رنگ شکلاتی

استفاده از رنگ های تیره در استایل باعث می شود که شما فردی با پشتکار و پرنفوذ خودتان را معرفی کنید و اگر به دنبال رنگی بسیار شیک هستید بهتر است شکلاتی را از یاد نبرید. این رنگ از خانواده قهوه ای بوده و مورد علاقه بسیاری از افراد موفق می باشد. در این بین زیبا ترین طیف رنگی که در قهوه ای وجود دارد مرتبط با شکلاتی است. در واقع رنگ شکلاتی شما را جسور و با درون شاد و زنده معرفی خواهد کرد و شما می توانید اصالت و احترام خود را با این رنگ نشان دهید. در نظر داشته باشید که رنگ شکلاتی حس صمیمیت را بین شما و مخاطبتان ایجاد خواهد کرد و در نهایت با ترکیب رنگ شیری می توانید یک استایل فوق العاده زیبا برای خودتان بسازید.

شیک ترین مدل لباس نوزادی شب یلدا

رنگ کرم

یکی از رنگ های بسیار خنثی و شادی که می توانید در استایل لوکس خود از آن استفاده کنید کرم می باشد. در واقع این رنگ برای فصول گرم سال بسیار مناسب بوده و به دلیل رنگ روشنی که دارد می توانید آن را با رنگ های تیره نیز ست کنید و از استایل زیبای خود لذت ببرید. در نظر بگیرید که رنگ کرم را می توانید با رنگ هایی مانند نارنجی،  سبز و حتی قرمز ست کنید. رنگ کرم استایل شما را بسیار شکیل تر نشان داده و باعث می شود تا گران بودن لباس های شما دوچندان شود.

بهترین مدل های لباس در هفته مد لکمه در بالیوود

رنگ طوسی

رنگ طوسی یکی از زیبا ترین رنگ ها در روانشناسی می باشد و باید بدانید که این رنگ خنثی بوده و از طیف خاکستری می باشد و بین تیره تا روشن دارای حیطه های رنگ بسیار لوکس خواهد بود. همچنین باید بدانید که رنگ خاکستری را می توانید با خود این رنگ در طیف های متفاوت ست کنید و از زیبایی آن ها لذت ببرید. ترکیب رنگ سفید، مشکی و طوسی یک ترکیب بسیار پرطرفدار در بین خانم ها و آقایان شیک پوش می باشد. خاکستری از جمله رنگ هایی است که ‌های طیف تیره را به خود جذب می کند و استایل شما را بسیار لوکس و لاکچری نشان می دهد.

رنگ خاکستری از رنگ های گران استایل می باشد.

 

منبع : آرگا

۷۶ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn