کد خبر : 92387
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 22:31
10 بازدید بازدید

تفکیک جنسیتی نام بازیگران زن و مرد در عناوین سریال رستگاری. آقای ده نمکی این توهین به زن نیست؟

تفکیک جنسیتی نام بازیگران زن و مرد در عناوین سریال رستگاری. آقای ده نمکی این توهین به زن نیست؟

مسعود ده نمکی نام بازیگران زن و مرد سریال «رستگاری» را از هم جدا کرده است. به این ترتیب حتی نام بازیگر مردی که نقش بسیار کوتاهی در سریال دارد قبل از نام قهرمان زن در تیتراژ به چشم می خورد. آیا این اقدام را باید خلاقیت نامید یا عدم احترام آشکار به بازیگران زن؟

۴۶ / ۱۰۰
به گزارش اسکیمو،  پنج قسمت از سریال «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده نمکی از شبکه دو پخش شد. سریالی ماورایی که با محدودیت سنی +۱۳ سال پخش می شود.در مورد محتوای سریال بعدا صحبت خواهیم کرد، اما چیزی که در روزهای اول مورد توجه قرار گرفته، عنوان عجیب آن است، در این عنوان ابتدایی سریال، نام بازیگران مرد از ابتدا تا انتها نوشته شده است، بنابراین وقتی برای اولین بار سریال را می بینیم فکر می کنیم دهنامکی لشکری ​​است. او مردان را دور هم جمع کرده و سریالش را بدون یک بازیگر زن ساخته است. پس از مرگ همه بازیگران نام. حتی کوچکترین آنها روی پرده ظاهر شد، تازه به «و با حضور خانم ها» می رسیم و اسامی بازیگران زن را می بینیم.

سوگ‌نامه همسر شهاب‌ حسینی برای همسر شهید بابایی

معلوم نیست ده نمکی با این حرکت چه معنایی را داشته است. آیا می خواست زن و مرد را از هم جدا کند تا نامشان با هم نباشد؟ خب بازیگرانی که همه با هم بازی می کنند تنها مشکل این است که اسمشان کنار هم است؟ حداقل می توانستم نام زن و مرد را در سمت چپ و راست تیتراژ کنار هم بگذارم تا نامشان همزمان باشد.

این یک توهین آشکار به هنرمندان زن است که ابتدا نام بازیگران مرد در تیتراژ نوشته شده و فقط بازیگران زن در انتهای داستان آمده اند. بازیگرانی که علیرغم نقش پررنگی که در سریال داشتند، در پشت خط قرار گرفته اند.

شوخی تصویری احمد مهران‌فر با نتانیاهو

باید دید واکنش بازیگران به این موضوع چگونه خواهد بود و آیا ده نمکی در این باره توضیحی می دهد یا خیر.

منبع:بازتاب انلاین

۴۶ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn