کد خبر : 89162
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 22:08
5 بازدید بازدید

صحبت های صادق بوقی درباره صفحه اینستاگرامش و تکذیب خبر دستگیریش + ویدیو

صحبت های صادق بوقی درباره صفحه اینستاگرامش و تکذیب خبر دستگیریش + ویدیو

چندی پیش ویدیوی آوازخوانی و رقص صادق بوقی (صادق بنا متجدد) در بازار ماهی فروشان گیلان به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد و پس از آن خبر بازداشت ۱۲ نفر از گردانندگان صفحات اینستاگرامی، اخطاریه پلمب چهار واحد صنفی و مسدود کردن صفحه صادق بوقی به دلیل تولید محتوای مجرمانه در اینستاگرام اعلام شد. حالا پس از باز شدن مجدد صفحه اینستاگرام او در مصاحبه ای صادق درباره شایعه دستگیری و کتک خوردن خود شفاف سازی کرده و این خبر را تکذیب کرد.

۴۸ / ۱۰۰

 

نکته جالب توجه این است که در کمتر از دو ساعت از بازگشت مجدد صفحه اینستاگرام صادق بوقی بیش از ۴۰ هزار نفر به فالوران یا دنبال کننده های او اضافه شده است.

 

صفحه اینستاگرام صادق بوقی ساعت ۱۴

صحبت های صادق بوقی درباره صفحه اینستاگرامش و تکذیب خبر دستگیریش

 

 صفحه اینستاگرام صادق بوقی ساعت ۱۹:۳۰

صحبت های صادق بوقی درباره صفحه اینستاگرامش و تکذیب خبر دستگیریش

 

صادق بوقی کیست؟

به گزارش تابناک، صادق بنا متجدد ملقب به صادق بوقی متولد سال ۱۳۳۲ در رشت است. وی در گذشته سالها به عنوان بوقچی، لیدر و تبلیغاتچی کنار در کنار تیم های فوتبال شمالی فعالیت می کرد و به همین دلیل به او لقب صادق بوقی داده‌‎اند. او پس از بازنشستگی به شغل ماهی فروشی مشغول شد. هم اکنون هم تاکسی دارد و البته در اوقات بیکاری سری به دوستان ماهی فروش خود در بازار رشت می‌زند.

6 28

 

افزایش مصرف سرم در روز ولنتاین | فعالیت اسنپ دارو مورد تایید نیست

صادق بوقی از سال ۱۳۹۹ شروع به رقصیدن و آوازخوانی در بازار رشت کرد. ویدیوهای رقص و آوازخوانی او در فضای مجازی منتشر شد و به شهرت او افزود.

اینستاگرام

7 18

 

صادق بوقی چهره ای اینستاگرامی است. او ویدیوهایی کوتاه از ترانه خوانی و رقص خود را در بازار رشت به همراه عده ای از کسبه و رهگذران منتشر می کرد. به گزارش ایسنا در روزهای اخیر ویدیویی از رقص صادق در فضای مجازی منتشر شد، پس از انتشار این ویدیو، صفحه اینستاگرام منتسب به این فرد از دسترس خارج شد.

4 33

 

استخدام پزشکان و پیراپزشکان به عنوان مراقب سلامت مدارس

وی در مصاحبه ای اظهار داشت: من فقط شادی مردم را می‌خواهم و تلاش می‌کنم روحیه آنان عوض شود. ۵۰ سال برای فوتبال بوق زدم اگر عمری باقی بماند ۱۰ سال هم برای ایران می‌زنم، چون من یک ایرانی واقعی هستم.

تکذیب دستگیری

5 27

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان اعلام کرد: در پی انتشار ‌ ویدیوی فردی به‌هویت معلوم در شهر رشت و اخبار غیرواقعی در خصوص دستگیری ایشان و پلمب برخی مغازه‌ها؛ با بررسی به‌عمل‌آمده مشخص شد چنین موضوعی صحت نداشته و صِرفاً در چارچوب قانون به افراد هنجارشکنی که به‌صورت مختلط اقدام به تولید محتوای خارج از عرف و انتشار در فضای مجازی نموده بودند تذکر داده شد.

رکورد تعداد آوارگان در جهان شکست

همچنین توسط فرمانده انتظامی استان بازشدن برخی صفحات فضای مجازی مرتبط با موضوع از مقام محترم قضایی درخواست شده است.

منبع:روزیاتو

۴۸ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn