کد خبر : 87921
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 18:16
3 بازدید بازدید

بازگشت سیا ساکتی به تلویزیون به زودی

بازگشت سیا ساکتی به تلویزیون به زودی

با اعلام سرهنگ ابوالفضل موسوی پور، ریی پلیس راهور پایتخت، با هدف فرهنگ سازی ترافیکی و بر اساس تجربه موفق سال های گذشته، مجموعه پویا نمایی محبوب پلیس راهنمایی و رانندگی با عنوان “سیا ساکتی” که از سال ۱۳۷۹ تا کنون ۵ مجموعه مختلف آن ساخته و پخش شده است، دوباره به تلویزیون بر می گردد.

۷۹ / ۱۰۰

به گزارش اسکیمو، رییس پلیس راهور تهران بزرگ در جریان نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، از تولید و پخش سری جدید مجموعه پویا نمایی پلیس راهنمایی و رانندگی با عنوان “سیا ساکتی” خبر داد که از سال ۱۳۷۹ تا کنون ۵ مجموعه مختلف آن ساخته و پخش شده است.

سری جدید و ششم این پویا نمایی آموزشی با عنوان “سیا ساکتی به تهران باز می گردد” قرار است به زودی تولید و پخش شود. سری اول مجموعه با نام «ماجراهای داوود خطر و سیا» در سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ پخش شد. سری دوم این مجموعه در سال های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ ،.سری سوم این مجموعه در سال های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ ، سری چهارم این مجموعه با نام “سیا ساکتی و ماجراهای خفن” از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ و سری پنجم این مجموعه در سال ۱۳۹۴ تولید و پخش شده بود.

ابلاغ ثبت ملی ۲ اثر میراث طبیعی در خراسان شمالی

سری جدید این پویانمایی قرار است از شبکه ا پنج سیما پخش شود. این پویانمایی با شخصیت هایی چون “سیا ساکتی” و “داوود خفن” با هدف آموزش و فرهنگ سازی ترافیکی از جمله در بحث لزوم بستن کمربند ایمنی تولید شد و که در بحث جذب مخاطب و تاثیرگذاری تجربه موفقی بود و انتظار می رود که بازهم بتواند تاثیر مثبتی در مخاطبان برای رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی بگذارد.

منبع:همشهری

۷۹ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn