کد خبر : 86616
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 21:37
1 بازدید بازدید

سمینار سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی

سمینار سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی

کرسی یونسکو در فضای مجازی و فرهنگ: ۲ فضایی شدن جهان، به مناسبت دوازدهمین هفته‌ جهانی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با همکاری دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، ششمین «سمینار سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی» با محور اصلی «دستور کار جمعی جهانی» را برگزار می‌کند.

۶۴ / ۱۰۰

 

همشهری آنلاین: کرسی یونسکو در فضای مجازی و فرهنگ: ۲ فضایی شدن جهان، به مناسبت دوازدهمین هفته‌ جهانی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با همکاری دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، ششمین «سمینار سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی» با محور اصلی «دستور کار جمعی جهانی» را برگزار می‌کند.

این سمینار چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ مصادف با روز جهانی توسعه اطلاعات برگزار می‌شود.

شرکت در این سمینار که در محل دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار می‌شود، به‌صورت آنلاین نیز میسر است و برای عموم آزاد و رایگان است.

هدف از برگزاری سمینار سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، بررسی مفهوم سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در خدمت منافع مردم و اشاره به چگونگی نقش آن در بهبود سطح اطلاعات، مشارکت و توانمندسازی همگان است. تلاش بر این است که با بررسی این مسائل، گامی در راستای دستیابی به نظام اطلاعاتی آزاد و کثرت گرا، ترویج توسعه پایدار، مشمولیت، برابری، گفت‌وگوی بین فرهنگی، و پاسداری از دمکراسی برداشته شود. با توجه به اهمیت روز افزون سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سیاسی، و امنیتی کشور، این سمینار پلتفرمی جهت شناسایی و ایجاد فضای گفت‌وگو و تبادل تجارب بین استادان و پژوهشگران سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی ایجاد می‌کند.

رژیم صهیونیستی صدور روادید برای مقام‌های سازمان ملل را متوقف کرد | عصبانیت صهیونیست‌ها از سخنان گوترش

منیع: همشهری آنلاین

۶۴ / ۱۰۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn