کد خبر : 85949
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 20:03
27 بازدید بازدید

فیلم سیلی به یک دختر جوان در پاساژ آرمیتاژ مشهد

فیلم سیلی به یک دختر جوان در پاساژ آرمیتاژ مشهد

از ظهر امروز یک فیلم کوتاه از درگیری کاسبان پاساژ آرمیتاپ مشهد به علت سیلی به یک دختر جوان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که حواشی بسیاری ایجاد کرده است.

۶۷ / ۱۰۰

 

ویدیویی از جنجال تازه‌ای که یکی از آمران به معروف با سیلی به یک دختر جوان خلق کرد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. گویا این درگیری به موضوع ارتباط خشونت آمیز و ناپسند یک فرد که خود را آمر به معروف معرفی کرده است مربوط است.

اصل ماجرای واقعی چیست؟

به گزارش اسکیمو، روایت های زیادی درباره این ماجرا در شبکه های اجتماعی مطرح شده است اما گویا ظهر امروز در  پاساژ ارمیتاژ مشهد یک  فرد پس از تذکر به یک دختر جوان درباره رعایت حجاب، با او به تندی صحبت می کند. دختر هم از سر کردن روسری امتناع می کند و پس ازا ین بگومگوها، فرد موسوم به آمر معروف، به صورت دختر جوان سیلی می زند و همین موضوع سبب واکنش کسبه بازار می شود.

سحر امامی مجری صدا و سیما که مناظره انتخاباتی را تبدیل به مجادله کرد کیست؟

در ادامه این ماجرا، کاسبان با فرد یاد شده برخورد می کند و درگیری و یقه گیری و … اتفاق می افتد. گفته شده که پلیس نیز به این موضوع ورود کرده و در حال بررسی جوانب امر و برخورد با خاطی است

مهدی آقاسی زاده، مدیر روابط عمومی پاساژ آرمیتاژ مشهد در استوری اینستاگرام در خصوص این ماجرا توضیحاتی ارائه کرده و نوشته است: برخی افراد با هویت نامعلوم وارد مرکز خرید آرمیتاژ شده و با خانم‌هایی که به زعم ایشان پوشش نامناسبی داشتند برخورد کردند. عوامل انتظامات مجموعه و تعدادی از مدیران واحد‌های صنفی از ایشان خواستند که مرکز خرید را ترک کنند که در این حین یکی از این افراد به صورت دختر جوانی سیلی زد.

بهره برداری از 3 مجموعه ورزشی در تهران

به نوشته آقاسی زاده، این اتفاق باعث شروع درگیری این افراد با عوامل انتظامی و کاسبان مجموعه شد؛ که در نهایت همکاران ما از پلیس درخواست کمک می‌کنند. رفتار عوامل خودسر از مسئولان امر به صورت تلفنی محکوم و قول رسیدگی داده شده است.

آقاسی زاده با این حال گفته همه افراد آمر به معروف و قانون شکنان آزاد شده و در عوض یکی از کسبه پاساژ که برای تنظیم شکایت علیه آن‌ها به کلانتری رفته بود، بازداشت شده است.

برگزاری نمایشگاه «با یاد مشروطه» در کاخ گلستان

۶۷ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn