کد خبر : 84801
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 11:14
5 بازدید بازدید

دفاع مقدس، منشأ مشروعیت مسیر پیشرفت کشور

دفاع مقدس، منشأ مشروعیت مسیر پیشرفت کشور

مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران، دفاع مقدس را منشاء مشروعیت مسیر پیشرفت کشور خواند و گفت: روزهایی که در پیش رو داریم یادآور برشی از گذشته مردم ایران است که تاریخ کشورمان به آن می‌بالد.

۷۴ / ۱۰۰
مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران مطرح کرد:

به گزارش اسکیموو بنابر اعلام وزارت بهداشت، مجید احمدی – مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس در یادداشتی آورده است:« روزهایی که در پیش رو داریم یادآور برشی از گذشته مردم ایران است که تاریخ کشورمان به آن می‌بالد. هفته دفاع مقدس، تداعی کننده حماسه مردان و زنانی است که با نقش آفرینی تاریخی خود، عزت ملی ما را رقم زده و از هویت دینی ما پاسداری کردند.

حمایت تازه علی اکبر رائفی پور از امیر تتلو و الهام چرخنده + ویدئو

رزمندگانی که جهادشان نمادی از بعد غیر مادی هویت دیرین ایران زمین و فرهنگ عمیق اسلامی است.

آنها که حراست مرزهای کشور و مرزهای عقیدتی انقلاب اسلامی را بر جان خود ترجیح دادند و اینگونه ایثارشان در آینده ملت مسلمان ایران، ماندگار شد.

نظام سلامت، برگی زرین بر تارک خود دارد و آن افتخار حضور موثر در دفاع مقدس است. پزشکان و دیگر امدادگران که شجاعت‌شان، همچون قهرمانان داستان‌های اساطیری ادبیات کشورمان، تاریخ‌ساز شدند.

سپیدپوشانی که خدمات‌شان در دوران همه‌گیری کرونا نیز از جنس جهاد در خط مقدم بود و چشمان تیزبین وجدان جمعی جامعه، گواه فداکاری آنهاست. همواره به یاد آوریم که سرنوشت کشورمان سهمی بی‌بدیل از ایثار مدافعان سلامت دارد.

تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان تامین‌اجتماعی

فراموش نخواهیم کرد شهدای حق و ایثارگران، منشاء مشروعیت مسیری هستند که در پیش رو داریم. آنان سرمایه‌هایی غنی برای حرکت تاریخی مردم ایران به سمت پیشرفتند و این سرمایه را همواره ارج می‌نهیم.»

منبع:ایلنا

۷۴ / ۱۰۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn