کد خبر : 84666
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 8:34
120 بازدید بازدید

بیوگرافی داوود محمودی بدل رونالدو

بیوگرافی داوود محمودی بدل رونالدو

درباره داوود محمودی بدل ایرانی رونالدو در این صفحه ا اسکیمو، ببخوانید.

۵۲ / ۱۰۰

 

رونالدو ایرانی کیست ؟

داوود محمودی ملقب به رونالدوی ایرانی متولد ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ اهل اصفهان است.

بیوگرافی داوود محمودی

کودکی داوود

او در مورد کودکیش می‌گوید : مثل بیشتر فوتبالیست‌ها فوتبال خود را از کوچه پس کوچه‌های شهر اصفهان و زمین خاکی شروع کرده‌ام از بچگی با وجود سن و سال کمی که داشتم فوتبال را فوق العاده بازی می‌کردم به طوری که همه شاهد استعداد بی‌نظیر من در فوتبال بودند و این استعداد از کسی پوشیده نبود.

به گفته خودش هنگامی که در کوچه با دوستانش بازی می‌کرد خیلی از همسایه‌ها به تماشای بازی فوتبال او می‌نشستند و با هیجان بازیش را دنبال می‌کردند او مورد تشویق و تحسین همسایه‌ها قرار می‌گرفت و همه به او و خانواده‌اش می‌گفتند داوود حتماً در آینده یک فوتبالیست حرفه‌ای می‌شود.

بیوگرافی داوود محمودی

 

 

عشق به فوتبال در داوود محمودی به حدی بود که معلم‌های دوران دبستان او را بازی فوتبال در زنگ‌های آخر دعوت می‌کردند همین موضوع باعث حسادت همکلاسی‌ها و دیگر دوستانش به او شده بود، زیرا آنها مجبور بودند در طی مدتی که او در حیاط مدرسه فوتبال بازی می‌کند در کلاس مشغول درس خواندن باشند ، اما این موضوع باعث نشده بود که داوود محمودی از درس‌هایش عقب بیفتد

جنجال دیدار همسرشهاب حسینی و بهروز وثوق با انتشار عکس انها / عکس

بیوگرافی داوود محمودی

 

 

داوود محمودی در فوتبال اصفهان

محمدرضا ساکت از مسئولین ورزشی در سال ۱۳۷۹ داوود محمودی را در مسابقات شهرستان‌های اصفهان به عنوان عضوی از تیم منتخب اصفهان انتخاب کرد.

این یعنی او به بالاترین سطح و جایگاه فوتبال اصفهان رسیده بود .

بیوگرافی داوود محمودی

 

عضویت در تیم نوجوانان

بعد از رسیدن به سن نوجوانی موفقیت‌هایش همچنان ادامه داشت داوود محمودی در این سن عضو تیم نوجوانان اصفهان شد که عضویت او در این تیم منجر به کسب مقام‌ها و عناوین زیادی شد.

 

بیوگرافی داوود محمودی

 

تحصیل در دانشگاه و دوری از فوتبال

داوود محمودی در سال ۸۴ در رشته تحصیلی ریاضی فیزیک وارد دانشگاه شد.

او در کنار درس خواندن برای تامین هزینه‌های خود کار هم می‌کرد.

به گفته خودش در زمینه های مختلفی کار کرده از جمله کارگاه‌های کابینت سازی، کانال کولرسازی، لوله کشی و حتی تابلوسازی هم امتحان کرده است.

سلفی دو نفره سروین بیات و همسر فوتبالیست اش در کافه لوکس + عکس

داوود محمودی به دلیل حجم زیاد کار و درس نمی‌توانست مانند سابق به فوتبال بپردازد همین موضوع باعث شد کم کم از فوتبال فاصله بگیرد.

داوود محمودی در نهایت در سال ۱۳۹۰ به خدمت سربازی رفت.

 

بیوگرافی داوود محمودی

 

شباهت به رونالدو

داوود محمودی در سنین جوانی به خاطر چهره و ظاهری که داشت از اطرافیانش می‌شنید که به او می‌گفتند بسیار شبیه به رونالدو است می گوید اوایل به این موضوع زیاد اهمیت نمی‌دادم و برایم مهم نبود.

اما مدتی بعد خودش هم به این شباهت زیاد پی برد و سعی کرد علاوه بر چهره و ظاهرش از نظر اخلاق و بازی فوتبال نیز شبیه به رونالدو شود.

نکته جالبی که در مورد رونالدو ایرانی وجود دارد این است که قد و وزن داوود محمودی مانند رونالدو فوتبالیست مشهور است؛ قد او ۱۸۷ و وزن او ۸۳ کیلو گرم می باشد.

بیوگرافی داوود محمودی

رونالدو ایرانی در دبی

رونالدو ایرانی در تابستان ۱۴۰۰ عازم سفری به دبی شد. سفری که شگفتی های زیادی را برای او به دنبال داشت و همچنین همراه با سوپرایز مردم دبی بود.

جشن عروسی سردار آزمون و همسرش به صورت ارتباط ویدیویی + فیلم

رونالدو ایرانی همان شب اول اقامتش در دبی به برج خلیفه دعوت شد. برج خیفه بلند ترین ساختمان جهان و یکی از معروف ترین جا های دیدنی دبی است.

 

داوود محمودی رونالدوی ایرانی کیست ؟

اوج شهرت

به گزارش اسکیمو، برونالدو ایرانی در شهریور ماه ۱۴۰۲ به دنبال ورود کریستیانو رونالدو به تهران از اصفهان به محل اقامت این چهره فوتبالی آمد و در آنجا مورد استقبال بسیاری از هواداران قرار گرفت و اینگونه چهره اش شناخته تر شد.

منبع:دلگرم

۵۲ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn