کد خبر : 82771
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 12:12
8 بازدید بازدید

دلیل تاخیر در صدور گذرنامه‌های اربعین ۱۴۰۲چیست؟

دلیل تاخیر در صدور گذرنامه‌های اربعین ۱۴۰۲چیست؟

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌های اربعین  را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.

۷۰ / ۱۰۰

سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، با اشاره به دلیل تاخیر ارسال گذرنامه‌های اربعین برای درخواست‌کنندگان اظهار کرد: در سه روز گذشته شاهد افزایش تعداد درخواست‌کنندگان گذرنامه بوده‌ایم که این موضوع بی‌سابقه بود.

وی افزود: به همین دلیل سیستم چاپ گذرنامه را نسبت به سابق ۳۰۰ درصد افزایش دادیم و به صورت شبانه‌روزی روند چاپ و صدور گذرنامه در حال انجام است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه نهایتاً تا دو روز آینده عقب‌ماندگی‌های چاپ جبران خواهد شد، گفت: به دلیل اینکه تقاضای مردم در این سه روز بالا بوده است ما ساعت کار ادارات گذرنامه را افزایش داده‌ایم و همکاران ما از ساعت ۶ صبح تا ۷ بعدازظهر آماده خدمات رسانی هستند.

آمار نگران‌کننده کمبود معلم در آموزش و پرورش/ کمبود ۵۰ هزار مربی پرورشی

ذوالقدر با بیان اینکه دو برابر درخواست‌هایی که برای گذرنامه ویژه اربعین به پلیس گذرنامه ارسال شده است، از طریق اینترنتی بوده، افزود: افراد همچنان می‌توانند در میدان آزادی تا ساعت ۱۱ شب مدارک خود را برای درخواست صدور گذرنامه و یا تمدید آن به همکاران ما ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در یکی دو روز گذشته یک مشکل سیستمی برای پلیس ایجاد شد و به همین دلیل هم تاخیری درصدور گذرنامه‌ها رخ داد، گفت: تمامی افرادی که تا سه روز گذشته درخواست گذرنامه داده‌اند نهایتا تا دو الی سه روز آینده گذرنامه‌هایشان به دستشان می‌رسد.

انتشار سوالات امتحان نهایی در فضایی مجازی و واکنش آموزش و پرورش به ان

به گزارش اسکیمو، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا خاطرنشان کرد: ما برآورد کرده‌ایم که حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد از افرادی که باید گذرنامه‌هایشان تمدید می‌شد تا به امروز به پلیس مراجعه کرده و در روزهای آتی شاهد کاهش درخواست‌ها هستیم.

منبع: تسنیم

۷۰ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn