کد خبر : 82285
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 14:33
77 بازدید بازدید

فیلم رقص و آواز مرجانه گلچین با آهنگ گنج قارون

فیلم رقص و آواز مرجانه گلچین با آهنگ گنج قارون

مرجانه گلچین در اینستاگرامش ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن یکی از آهنگ‌های خواننده قدیمی ایرج خواجه امیری در فیلم گنج قارون را دابسمش کرده

۷۹ / ۱۰۰

مرجانه گلچین در اینستاگرامش ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن یکی از آهنگ‌های خواننده قدیمی ایرج خواجه امیری در فیلم گنج قارون را دابسمش کرده و در آن رقص و حرکات موزونی هم انجام داد که جنجال به پا کرد.

 

گنج قارون فیلمی ایرانی است که در سال ۱۳۴۴ ساخته شد. این فیلم ساخته سیامک یاسمی است و محمدعلی فردین، فروزان و تقی ظهوری از بازیگران اصلی این فیلم هستند. داستان این فیلم در رابطه با فردی ثروتمند بنام قارون با بازی آرمان است که به دلیل اشتباهات گذشته خود را به دام یأس و ناامیدی انداخته‌است. در زمان خودکشی در اصفهان، بدست علی با بازی فردین و حسن با بازی تقی ظهوری نجات می‌یابد و از آن پس دنیا برایش رنگ و بوی تازه‌ای می‌گیرد. این فیلم نخستین فیلم سینمای ایران بود که به فروش میلیونی (یک میلیون تومان) رسید.

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد | تصویر

در این فیلم، صدای چنگیز جلیلوند و صدای ایرج بر چهره محمدعلی فردین بود. همچنین ایرج در این فیلم سه ترانه («علی بی غم»، «گنج قارون» و «اومدم از هند اومدم») را اجرا کرد که بعد از فیلم گنج قارون به شهرت زیادی رسید.

منبع:رکنا

۷۹ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn