کد خبر : 82130
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 10:13
65 بازدید بازدید

فیلمی از کشتی بزرگ «سفینه النجاه حسینی(ع)» در میدان آزادی

فیلمی از کشتی بزرگ «سفینه النجاه حسینی(ع)» در میدان آزادی

نخستین سوگواره آیینی شهر تهران تحت عنوان محرم شهر همراه با بازدید از کشتی سفینه النجاه ، حسینیه کودک و چند اتفاق دیگر در میدان آزادی تا ۳۱ مردادماه برقرار خواهد بود.

۷۵ / ۱۰۰

  چندی پیش مصطفی زیبایی‌نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از آغاز ویژه برنامه‌ای تحت عنوان محرم‌شهر در میدان آزادی خبر داد که تا ۵ صفر پذیرای خانواده‌ها خواهد بود.کشتی بزرگ «سفینه النجاه حسینی(ع)» به‌مساحت حدوداً ۵۰۰ مترمربع طراحی و در میدان آزادی نصب شده است که شرکت‌کنندگان در محرم‌شهر می‌توانند سوار بر آن شوند و از برنامه‌هایی که داخلش تدارک دیده شده است استفاده کنند. کار حجمی بسیار بزرگ و جذابی در این کشتی طراحی شده است که در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است و تا ۵ صفر می‌توانند از آن بازدید کنند.

ادعای جنجالی درباره روزه خواری در صدا و سیما در ماه رمضان + ویدئو  

به گزارش اسکیمو، زیبایی‌نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران همچنین به نمایشگاه ملزومات اربعین، اجرای برنامه‌های آیینی، موکب، حسینیه کودک، صدور گذرنامه اربعین، فعالیت‌های اجتماعی مردمی و موکب‌های پذیرایی در محرم شهر اشاره کرد. این سوگواره آیینی از ۱۶ مردادماه با حضور مسئولین افتتاح شد و تا ۳۱ مردادماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ برقرار خواهد بود.

 

او همچنین به این نکته اشاره کرد: دکور برنامه تلویزیونی «از سرگذشت» که نمادی از کلاه‌خود حضرت عباس علیه السلام است، در میدان آزادی نصب شده و قابل رؤیت برای عموم مردم است. گروه‌های سرود، دمام‌زن، نقالی‌خوان و… در همین استیج اجرای برنامه خواهند داشت.

منبع:تسنیم

خندوانه ؛ ستایش خنده در جامعه ای که شاد نیست

۷۵ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn