کد خبر : 73784
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 19:15
21 بازدید بازدید

روند هدایت تحصیلی کلاس نهمی‌ها اعلام شد

روند هدایت تحصیلی کلاس نهمی‌ها اعلام شد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جزئیات انجام هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم را جهت انتخاب رشته پایه دهم اعلام کرد و گفت: در هفته اول تیرماه، نمون‌برگ‌های ۶ و ۷ هدایت تحصیلی ر ا در اختیار اولیاء و دانش‌آموزان قرار می‌دهیم.

۷۶ / ۱۰۰

در این باره اظهار کرد: مدیریت هدایت تحصیلی برعهده معاونت پرورشی است و پایه هدایت تحصیلی، مشاوره و سنجش‌های روانی اجتماعی است.

وی افزود: یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز مشمول هدایت تحصیلی هستند و تقریبا همه آنها مراحل اولیه را طی کرده و به سوالات مربوط به آزمون رغبت و توانایی پاسخ داده‌اند.

  صدور نمونه برگ‌های ۶ و ۷ هدایت تحصیلی در هفته اول تیرماه

به گزارش اسکیمو، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون در مرحله ثبت نظرات اولیاء و معلمان قرار داریم گفت: به‌زودی بارگذاری ظرفیت رشته‌ها توسط مدیران مدارس انجام می‌شود و پس از آن فرم‌های ۶ و ۷ که باید از سوی معاونت پرورشی صادر شود، صادر و در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت.

موزه در سبد خانواده نیست

باقرزاده درباره زمان صدور نمون‌برگ‌های هدایت تحصیلی گفت: خردادماه نظرات را جمع‌آوری و در هفته اول تیرماه، نمون‌برگ‌های ۶ و ۷ هدایت تحصیلی ر ا در اختیار اولیاء و دانش‌آموزان قرار می‌دهیم که بتوانند به مراکز آموزشگاهی مراجعه کرده و بر اساس مشاوره‌هایی که دریافت می‌کنند در پایه دهم ثبت‌نام کنند.

منبع:ایسنا

۷۶ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn