تشکیل کارگروه «رسیدگی به اعتراضات موارد خاص اجرای طرح رتبه بندی معلمان»

بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش، در راستای تسهیل شرایط رسیدگی به مراجعات خاص فرهنگیان با موضوع رتبه بندی؛ «کارگروه رسیدگی به اعتراضات موارد خاص اجرای طرح رتبه بندی معلمان» تشکیل شد.
در همین راستا جهت تسهیل شرایط رسیدگی به مراجعات خاص فرهنگیان در امر رتبه بندی در شرایط خاص نظیر:
ـ عدم دسترسی به شبکه اینترنت در مناطق عشایری و مرزی با تایید رئیس هیات ممیزه منطقه
ـ فوت بستگان درجه یک همکار در بازه زمانی ثبت اعتراض با ارائه گواهی فوت معتبر
ـ بیماری حاد فرد و یا بستگان درجه یک وی با ارائه گواهی بستری و پذیرش بیمارستان یا واحد درمانی
ـ مسافرتهای از پیش تعیین شده به خارج از کشور با ارائه گذرنامه دارای مهر خروج و ورود از مرزهای قانونی
ـ بروز اشتباهات موثر در تشخیص فرآیندها به اتکای دلایل موجه و اسناد مثبته قابل قبول در چارچوب قانون و آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان با تأیید رئیس هیات ممیزه منطقه
ـ معاذیر قانونی انتظامی یا قضایی
کارگروه مزبور ضمن بررسی مستندات و دلایل در صورت احراز شرایط عذر موجه همکار مشمول با تصویب هیات ممیزه ذی ربط میتواند نسبت به ایجاد فرصت اعتراض یا ویرایش آن صرفاً برای یک نوبت و حداکثر برای مدت زمان معین (۴۸) ساعت از زمان صدور اجازه کارگروه موارد خاص طبق زمانبندی جدول زمانبندی تصمیمگیری کند.
در ادامه این بخشنامه آمده است:
اطلاع رسانی به همکاران از طریق ارسال بخشنامه به کلیه سطوح دستگاه و صدور اطلاعیه در گروههای رسمی در سامانه شاد یا فضای مجازی و رسانههای عمومی در سطح استان و مناطق انجام میشود.
مدت زمان ویرایش اطلاعات مطابق جدول فوق میباشد و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست. بدیهی است سامانه در ساعت ۲۴ روز یک شنبه مورخ ۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.
فرآیند رسیدگی به اعتراض رتبه بندی صرفاً از طریق سامانه my.medu.ir قابلیت اجرا دارد.
مسئولیت نظارت بر حسن اجرای فرآیند رسیدگی به اعتراض رتبه بندی در کلیه سطوح بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش استان است.
منبع:ایسنا
برچسب ها :رتبه بندي ، طرح رتبه بندی معلمان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰