کد خبر : 73656
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 16:54
761 بازدید بازدید

بازیگران سریال طعم طمع +زمان پخش

بازیگران سریال طعم طمع +زمان پخش

سریال طعم طمع از امروز (۲۴ اردیبهشت ماه) از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

۹۰ / ۱۰۰

 به نقل از روابط‌عمومی سریال، سریال طعم طمع از امروز (۲۴ اردیبهشت ماه) از شبکه یک سیما هر روز ساعت ۱۵ روی آنتن می‌رود.

سریال طعم طمع چند قسمت است؟

سریال طعم طمع در ۲۶ قسمت روایتگر داستانی طنز و خانوادگی است که به نویسندگی علی اکبر محلوجیان و کارگردانی امیرحسین عنایتی در اصفهان مقابل دوربین رفت.

پای یک سریال طنز جدید به تلویزیون باز شد

اسامی بازیگران سریال طعم طمع

اعلام شده است تصویربرداری این سریال در اصفهان به پایان رسیده است. بازیگرانی چون محمد فیلی، پوراندخت مهیمن، آشا محرابی، شهاب عباسی، فاطمه شکری،  افشین سنگ چاپ و پویا امینی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

به گزارش اسکیمو، در این سریال همچنین بازیگرانی اصفهانی از جمله رسول هنرمند، سیف الله نامداری، اسماعیل سلمانی، زهره قاسمی، احسان خادمی، حسین شاهسنائی و معرفی احمدرضا صفدرزاده حقیقی، نگار خدابخشی، حمید محمدی، علی مصدق،  مارال خدادادی و علی دهقانی، بازیگر خردسال: دلوین شاهپسند نیز ایفای نقش کرده‌اند. مجری طرح این سریال شرکت سینمائی فدک فیلم نقش جهان است.

همچنین مهدیه آنتیکی، مهرشاد صفری، داوود خوشنود، بهناز حراجی، طارا سیفی، علی عابدی، نرگس نصر، بهنام خللی، احسان صفری، بهرنگ مهتشمیان، مصطفی قیصری، ابراهیم رحمانی، عسل باقرفراش، شهاب خدادادی، میلاد یوسفی، باربد حسینی، فرناز اسماعیلی، محمد رنجکش و … از دیگر بازیگران «طعم طمع» هستند.

پای یک سریال طنز جدید به تلویزیون باز شد + فیلم و عکس

خلاصه داستان سریال طعم

طعم طمع روایتگر داستان خانواده کشاورزی اصفهانی است که با بروز بحران خشکسالی بر سر دوراهی ماندن و رفتن قرار گرفته‌اند و در این میان طمع بیش از اندازه پسر ارشد خانواده آنها را دچار چالشی بزرگ می‌کند.

پای یک سریال طنز جدید به تلویزیون باز شد + فیلم و عکس

کارگردان سریال تلویزیونی «طعم طمع» تأکید کرد: نگاه به سریال تلویزیونی «طعم طمع» نگاه استانی و شهرستانی نبوده است، بلکه این سریال مثل سریال «نون خ» و «پایتخت» با نگاه ملی برای پخش در شبکه‌های ملی آماده‌شده است، اما تفاوتی که بین کار ما و  سریال‌های نامبرده وجود داشت این بود که اصرار داشتیم همه عوامل از دست‌اندرکاران اصفهانی باشند و همین‌طور هم شد و صد در درصد عوامل تولید از اصفهان بودند.

کمدی خانوادگی بابا سیبیلو در عید فطر

«طعم طمع» و روایتی از خشکی زاینده‌رود

او ادامه داد:  موضوع سریال، موضوع پرالتهابی است که باید همه اطراف آن را  راضی نگه داشت از یک‌سو خانواده‌ها و شرایط کشاورزان و از یک‌سو اعتراض مردم به خشکی زاینده‌رود و از سوی دیگر مسائل و ملاحظات ملی و سیاسی حول موضوع و درعین‌حال راه‌حل‌های علمی و صحیح برای برون‌رفت از این مشکل را نیز ارائه داد، اما با همه این موارد، صداوسیمای اصفهان از این کار استقبال کرد و اگر پیگیری‌ها و همراهی‌های صداوسیمای مرکز اصفهان نبود ساخت این کار ممکن نمی‌شد.

حسین شهابی درگذشت | زمان خاکسپاری و علت فوت

البته طرح از قبل مطرح بود که نگارش آن طول کشیده و التهابات هم مزید بر علت شده بود تا اینکه در سال ۹۹ صداوسیمای اصفهان مجوز کار را گرفت و کار با جدیت آغاز شد، اما مواجه با تغییر مدیران صداوسیما شدیم و کار متوقف شد تا اینکه در زمستان ۱۴۰۰ مجوز فیلم‌برداری دریافت و در بهار ۱۴۰۱ انجام شد.

این کارگردان با بیان اینکه در اکثر شهرستان‌ها فعالیت‌ها داشته و درعین‌حال همه آثار نیز پخش ملی داشته‌اند، ادامه داد: حتی سال گذشته سریال «فرشتگان بی‌باک» با انبوه بازیگران در اصفهان کار شد و در دهه اول محرم روی آنتن سراسری رفت، لذا نگاه من به پروژه‌ها ملی بوده و قطعاً سریال تلویزیونی «طعم طمع» نیز سریالی بومی و اصفهانی و با حفظ لهجه شیرین اصفهانی و نمایش تمام نمایه‌ها و جاذبه‌های گردشگری اصفهان اما با حفظ شأنیت ملی و فراستانی همراه است.

او تصریح کرد: به دلیل همین ویژگیِ ملی در این سریال آن‌چنان به بحث شوخی‌ها و آداب اصفهانی وارد نشدیم، اما قطعاً برآیند کار با بازیگران خوبی که دارد به سریالی شیرین و جذاب تبدیل‌شده و از سوی دیگر اولین سریال در تلویزیون است که با دوربین سینمایی رِد فیلم‌برداری شده؛ بنابراین به لحاظ فنی و تولید یکی از کارهای خوب محسوب می‌شود و امیدواریم مردم نیز از آن لذت ببرند.

علت فوت استاد گلپا (اکبر گلپایگانی)

از دیگر عوامل تولید این سریال می توان به امیر حسین عنایتی تهیه کننده و کارگردان، افشین سنگ چاپ بازیگردان، علی اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی نویسنده، مجید عکاف زاده ناظر کیفی، جلال زارع تصویربردار، سعید بهرامی صدابردار، مسعود جزایری طراح صحنه، امید نصوحی مدیر تولید، محمد رئیسی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، حمید تربتیان مدیرتدارکات، نازنین عرب منشی صحنه، فاطمه جهانی طراح لباس، مریم فرخیان عکاس، مهدی دهقان تدوینگر، شکوفه مدنی مشاور رسانه و فاطیما موسوی مدیر روابط عمومی اشاره کرد.

پای یک سریال طنز جدید به تلویزیون باز شد + فیلم و عکس

منبع:ایسنا

۹۰ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn