کد خبر : 72911
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 16:51
34 بازدید بازدید

حکم قصاص قاتل شهید ستوانیکم “سجاد دالمن” اجرا شد

حکم قصاص قاتل شهید ستوانیکم “سجاد دالمن” اجرا شد

معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی استان خوزستان از اجرای حکم قصاص قاتل شهید والامقام ستوانیکم “سجاد دالمن” خبر داد.

۵۰ / ۱۰۰

سرهنگ صالح مطهری‌راد اظهار کرد: ۹ مردادماه سال ۱۴۰۰ شهید “سجاد دالمن” حین انجام وظیفه با تیراندازی مستقیم سارق مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: با توجه به درخواست اولیای دم بر اجرای حکم قصاص، کارشناسان معاونت حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی استان خوزستان با پیگیری‌های مجدانه در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان خوزستان مستقر در شهرستان دزفول قاتل به قصاص نفس محکوم و در شعبه ۷ دیوان عالی کشور رای تایید شد.

معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: قاتل شهید والامقام “سجاد دالمن” پس از اجری تشریفات قانونی استیذان در معاونت قضائی قوه قضائیه صبح امروز (۱۸ اردیبهشت‌ماه) به دار مجازات آویخته شد.

استند تبلیغاتی یک برند نوار بهداشتی در بام لند تهران حاشیه ساز شد

سرهنگ مطهری‌راد افزود: اجرای حکم قصاص قاتل این شهید والامقام موجب تسلی دل خانواده معظم این شهید والامقام و آحاد کارکنان فراجا شد.

چگونگی به شهادت رسیدن سجاد دالمن

به گزارش اسکیمو،شامگاه  شنبه‌ ۹مرداد ۱۴۰۰ حوالی ساعت ۲۲:۳۰، ستوان سوم «سجاد دالمن» از نیروهای خدوم و تلاشگر کلانتری ۱۵ صفی آباد در حین انجام ماموریت در عملیات تعقیب اشرار و سارقین مسلح  از ناحیه سر مورد اصابت گلوله سلاح کلاشنیکف سارقین قرار گرفت و به فیض عظمای شهادت نائل آمد. این افراد مسلح در محور “شوش – دزفول” به سمت گشت خودرویی پاسگاه “صفی آباد” اقدام به تیراندازی می نمایند که طی آن «سجاد دالمن» مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت می رسد.

شمیم عطر نرگس در کردکلا جویبار

 

🌹 «سجاد دالمن» که به گفته ی همکارانش به تازگی مراسم نامزدی خود را برگزار کرده بود، از نیروهای کم نظیر و با اخلاق و خدمتگزار و مردم دار نیروی انتظامی شهرستان دزفول بود که مزد سال ها تلاش و خدمت خالصانه خود را گرفت و چند روزی قبل از آغاز دهه محرم، مهمان سفره اباعبدالله الحسین (ع) شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

منبع:ایسنا

۵۰ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn