کد خبر : 72871
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 10:20
172 بازدید بازدید

تشکیل پرونده قضایی برای “باران کوثری” به دلیل کشف حجاب

تشکیل پرونده قضایی برای “باران کوثری” به دلیل کشف حجاب

در پی حضور بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، برای وی پرونده قضایی تشکیل و به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.

۴۸ / ۱۰۰

به گزارش اسکیمو، ۱۵ اردیبهشت ماه باران کوثری بازیگر سینما بدون حجاب در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، شرکت کرد که بلافاصله عکس‌های او در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد.

بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار تسنیم برای تخلف کشف حجاب این بازیگر پرونده قضایی تشکیل و به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.

بیوگرافی باران کوثری

یک عکس از باران کوثری بدون حجاب در بهشت ​​زهرا در مراسم ختم حسام محمودی منتشر شد. باران کوثری وی در ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد و در هنرستان سوره در رشته نمایش تحصیل کرد. باران کوثری بهترین پدر دنیا (۱۳۷۰) داریوش فرهنگ اولین تجربه بازیگری اوست. باران کوثری نقش های بعدی او تا سال ۱۳۸۰ همگی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد است. کوثری همچنین با بازی در تئاتر پشت شیشه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) مهارت های خود را به عنوان بازیگر صحنه به ثبت رسانده است.

خبری که اشک خانم مجری را روی آنتن زنده درآورد + فیلم گریه خانم مجری
باران کوثری

در روزهای گذشته شاهد کشف حجاب برخی دیگر از بازیگران خانم از جمله افسانه بایگان، فاطمه معتمدآریا، پانته‌آ بهرام و کتایون ریاحی هم بودیم که برای آنها هم پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده بود.

منبع:همشهری

۴۸ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn