کد خبر : 71376
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 13:30
247 بازدید بازدید

عاشقانه ترین دکلمه در مورد نماز اول وقت

عاشقانه ترین دکلمه در مورد نماز اول وقت

خواندن نماز اول وقت دارای برکات و فواید فراوانی است و کسی که نماز خود را سبک نشمارد و در اول وقت بخواند ، از این برکات بهره خواهد برد. امیدوارم از مطالب پرمحتوای ارائه شده لذت برده باشید و با دوستاران نماز به اشتراک بگذارید. طاعات و عباداتتان قبول حق.

۸۴ / ۱۰۰

دلنوشته زیبا در مورد نماز اول وقت

امیدوارم از مطالب پرمحتوای ارائه شده در این بخش ازاسکیمو،لذت برده باشید و با دوستاران نماز به اشتراک بگذارید. طاعات و عباداتتان قبول حق.

 

 دکلمه خاص در مورد نماز اول وقت

خداوند خود در قرآن می گوید که هر کسی که می خواهد من او را اجابت کنم، مرا اجابت کند. این اجابت کردن می تواند معانی مختلفی داشته باشد که یکی از آنها را می توان همین نماز دانست. زمانی که شما برای اجابت کردن خداوند وقت بگذارید و آن را قبل از هر کار دیگری انجام دهید، قطعا خداوند هم برای شما در این امر سریع تر عمل خواهد نمود و شما را هر چه زودتر به خواسته هایتان خواهد رساند. اما چه زیباست که به جای اینکه برای رسیدن به ثمره ای نماز بخوانیم، برای اینکه روح خود را تازه کنیم و با خداوند ارتباط برقرار کنیم، نماز بخوانیم.

متن زیبا برای نماز اول وقت + عکس نوشته

دکلمه در مورد نماز اول وقت پرمعنی

نمازهایت را عاشقانه و اول وقت بخوان. حتی اگر خسته ای یا حوصله نداری ، قبلش فکر کن چرا داری نماز می خوانی و با چه کسی قرار ملاقات داری. آن وقت کم کم لذت میبری از کلماتی که در تمام عمر داری تکرارشان می کنی. تکرار هیچ چیز جز نماز در این دنیا قشنگ نیست…

متن در مورد نماز خواندن + جملات در مورد فضیلت و ثواب نماز

دکلمه کوتاه در مورد نماز اول وقت

از آیت الله بهجت سوال شد :
چه کنیم تا نماز صبح مان قضا نشود؟
فرمودند:
کسی که باقی نمازهایش را در اول وقت بخواند
خدا او را برای نماز صبح بیدار خواهد کرد.

عکس نوشته نماز + متن و جملات مذهبی زیبا در مورد نماز اول وقت

دکلمه زیبا درباره نماز اول وقت

تنها روزنه ی نزدیکی به خالق آسمان ها و زمین نماز است . الالخصوص نماز اول وقت . نور چشم مومن ، مظهر عشق و عاطفه و روزنه امید بینوایان و یا عارفان و دیگر انسان ها به خداوند جهان آفرین و ستونی محکم بر دین را استوار تر کرده . مآمنی است بین انسان وبنده ی عارف او؛ نماز کلید همه ی قفل های بسته ی گیتی است که فقط با آن باز می شود و خشنودی پروردگار و سعات انسان را در هر دو دنیا را در پیش دارند.

شعر نماز اول وقت | شعر در مورد نماز ؛ اول وقت برای کلاس سوم از حافظ و مولانا و سعدی

دکلمه در وصف نماز اول وقت

اگر ما برای نماز ارزش قائل شویم و در زمان مناسب آن را به جا بیاوریم، قطعا بازخورد مثبتش را در زندگی خواهیم گرفت. یکی از فضیلت های نماز خواندن در اول وقت می تواند این باشد که غم و اندوه هایتان کم کم از بین خواهند رفت. اگر انسانی همواره یاد خدا را بر هر چیزی ترجیح دهد و آن را اول وقت بیندازد و نگذارد که امور دنیوی او را به خود مشغول کنند، دیگر دلیلی ندارد که در زندگی او غم و اندوهی وجود داشته باشد.

مطالب زیبا و ادبی برای میان برنامه همایش روز معلم

منبع:دلگرم

۸۴ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn