کد خبر : 67945
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 9:45
83 بازدید بازدید

ببینید نماد خرگوش نوروز ۱۴۰۲ چیه !

ببینید نماد خرگوش نوروز ۱۴۰۲ چیه !

سال ۱۴۰۲ چه حیوانی است؟ و سال ۱۴۰۲ چه رنگی است؟ این پرسش ها نشانده این است که همه ما به نماد سالها و تاثیر آنها بر زندگی خود واقف هستیم.

 

سال ۱۴۰۲ به خرگوش اختصاص دارد، برخی بر این باورند که کودکانی که در این یک سال بدنیا می آیند هوشیار، شوخ، تیزبین و باهوش هستند. برای معرفی برخی از ویژگی های خرگوش می توان گفت خرگوش حیوانی رام و مهربان و سریع در حرکت است.

 

به گزارش اسکیمو،متولدین سال خرگوش معمولاً ویژگی های شخصیتی نرم و لطیفی دارند. آنها نگرش متواضعانه ای دارند و رابطه دلپذیری با اطرافیان دارند. آنها به راحتی عصبانی نخواهند شد و همچنین تا حد امکان از دعوا اجتناب می کنند.

نماد خرگوش در ایران باستان

ویژگی خرگوش های نر این است که همیشه با مردم مودبانه رفتار می کنند، با لبخندی ملایم که باعث می شود مردم اطرافشان احساس کنند معتبر و صمیمی هستند. زمانی که با مشکلات سخت مواجه می شوند، هرگز دلسرد نمی شوند، بلکه در تلاش برای یافتن راه حل ها پافشاری می کنند. این بدان معناست که آنها در نهایت به موفقیت غبطه‌انگیزی دست می‌یابند. خرگوش‌های ماده به این صورت مشخص می‌شوند: آنها علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و فروتن، قلب پاکی نیز دارند.

نماد خرگوش در ایران باستان

خرگوش حیوان و نماد سال ۱۴۰۲ است. برخی اعتقاد دارند که خرگوش داشتن خوشانسی می آورد” بیش از ۲۰۰۰ سال است که خرگوش ها نماد ثروت در نظر گرفته شده اند . به عنوان مثال، پای خرگوش در طول تاریخ به عنوان یک نشانه خوش شانس در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، اینها، مولودهای پربار، نمادی باستانی از باروری و زندگی و همچنین نماد مذهبی بهار و تجدید هست.”۱۴۰۲ سال خوبی برای زایمان است. سال خرگوش آبی است. در طالع بینی چینی، آب به معنای طول عمر و آرامش است و خرگوش نماد هوشیاری، شوخ طبعی، احتیاط، زیرکی و محافظت از خود است. پیش بینی می شود افرادی که در سال خرگوش آبی متولد شده اند در طول زندگی خود از خوشبختی برخوردار باشند و ذهنی آرام داشته باشند.

نماد خرگوش در ایران باستان

 

بیوگرافی مرجان علوی بازیگر سریال بیست کویید+ همسرش | عکس های شخصی

 

منبع:دلگرم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn