کد خبر : 67839
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 9:07
135 بازدید بازدید

همکاری اکبر چریکی با مارتین فورد به دلیل ویزا ندادن انگلیس لغو شد

همکاری اکبر چریکی با مارتین فورد به دلیل ویزا ندادن انگلیس لغو شد

    به گزارش اسکیمو،اکبر آزادی فر معروف به اکبر چریکی به درخواست مارتین فورد برای همکاری در زمینه‌های ورزشی و بازیگری قرار بود که راهی انگلستان شود اما متاسفانه به دلیل ویزا ندادن کشور انگلیس به چریکی این همکاری لغو شد. مارتین فورد بازیگر هالیوود و یکی از چهره های سرشناس انگلستان رابطه بسیار صمیمی

 

به گزارش اسکیمو،اکبر آزادی فر معروف به اکبر چریکی به درخواست مارتین فورد برای همکاری در زمینه‌های ورزشی و بازیگری قرار بود که راهی انگلستان شود اما متاسفانه به دلیل ویزا ندادن کشور انگلیس به چریکی این همکاری لغو شد.

مارتین فورد بازیگر هالیوود و یکی از چهره های سرشناس انگلستان رابطه بسیار صمیمی بااکبر آزادی دارد و با توجه به استعداد بازیگریاکبر آزادی و همچنین آمادگی در ام ام ای به او پیشنهاد همکاری داده بود اما به دلیل ویزا ندادن انگلستان به  چریکی همکاری آنها به تعلیق افتاد.

نگرانی بهاره رهنما بابت اصفهان /استایل بهاری بهاره رهنما در سفرش به اصفهان

جالب است بدانید که  چریکی به مارتین فورد پیشنهاد مبارزه داده بود اما این چهره انگلیسی از مبارزه با  چریکی خودداری کرده و اظهار داشته که در مبارزه شکست خواهد خورد و بهتر است که در زمینه بازیگری و سایر عرصه ها با یکدیگر همکاری داشته باشند مارتین اعلام کرده دوست ندارد در مقابل چریکی برای مبارزه قرار بگیرد.

منبع:لردخت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn