کد خبر : 67805
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 - 21:19
253 بازدید بازدید

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری در شبکه ایران اینترنشنال +عکس

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری  در شبکه ایران اینترنشنال +عکس

نیلوفر مولایی مجری تلویزیونی و بازیگر و مجری کنونی شبکه ایران اینترنشنال است وی متولد ۱۸ تیر ماه ۱۳۷۴ بوده و در تهران به دنیا امده است رشته تحصیلی نیلوفر مولایی مجریگری بوده که لیسانس این رشته را در دانشگاه خبر اخذ نموده است در ادامه به بیوگرافی و زندگینامه کامل نیلوفر مولایی خواهیم پرداخت.

نیلوفر مولایی کیست

 

به گزارش اسکیمو،نیلوفر مولایی هنرپیشه، مجری و خبرنگار مطرح و محبوب کشورمان متولد ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۷۴ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته مجری گری از دانشکده خبر می باشد. وی اکنون گوینده اخبار شبکه ایران اینترنشنال در لندن است.

شروع فعالیت ها

نیلوفر مولایی پس از اتمام تحصیلات خود به عنوان مجری در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنجم سیما به عنوان گوینده فعالیت می کرد همچنین مجری اخبار فناوری زومیت را به عهده داشت و به عنوان گوینده در رادیو شب چندین اجرا را بر عهده داشت.

او پس از پایان تحصیلات خود به عنوان مجری فعالیت خود را شروع کرد،او در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه ۵ سیما به عنوان گوینده فعالیت می‌کرد و از آن برنامه مشهور شد.

عکس بهنوش بختیاری

نیلوفر همچنین به عنوان خبرنگار بخش فناوری و تکنولوژی با زومیت وارد همکاری شد؛

او از سال ۱۳۹۷ به عنوان گوینده اجرای برنامه کافه خبر شبکه پنج را برعهده گرفت و همچنین در مجموعه نمایشی در کنار هم با محوریت خانواده نقش ایفا کرد. به عنوان گوینده در رادیو شب چندین اجرا نیز بر عهده داشت.

سوابق بازیگری

نیلوفر مولایی به عنوان بازیگر در چندین فیلم حضور داشته که از مهمترین آنها می توان به فیلم سینمایی (مرداد) به کارگردانی بهمن کامیار اشاره کرد و همچنین در فیلم کوتاه (دور نزدیک نزدیکتر) به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم به هنرنمایی پرداخته است. او با زومجی هم فعالیت داشت.

علاقه مندیها

بیوگرافی مرجانه گلچین و ماجرای طلاق از همسرش + عکس

نیلوفر مولایی به عنوان یکی از بازیگران و مجریان صدا و سیما بود که علاوه بر فعالیت های اجرا به ورزش های بدنسازی و تناسب اندام نیز اهمیت خاصی می داد و همچنین از دیگر ویژگی های این گوینده و مجری به صدای خاص او می توان اشاره کرد

شهرت نیلوفر مولایی

شهرت اصلی نیلوفر مولایی از سال ۱۳۹۶ با برنامه تلویزیونی صبحگاهی به نام “حوالی امروز” در شبکه ۵ سیما آغاز شد. اجرای این برنامه برعهده هیراد حاتمی بود.

سپس خانم مولایی به عنوان خبرنگار در بخش فناوری و تکنولوژی با شرکت زومیت همکاری نمود.

بدین ترتیب او از سال ۱۳۹۷ به عنوان گوینده اجرای برنامه کافه خبر شبکه ۵ سیما را برعهده گرفت. سپس وی در برنامه هایی از جمله حواشی امروز، رادیو هشت حضور داشته و همچنین با نمایش های رادیویی تجربه بازیگری را بدست آورد.

ماجرای ساسی مانکن و طلا گلزار

 در نهایت این هنرمند ایرانی، در پاییز سال ۱۳۹۸ به لندن مهاجرت کرد و بعد از ۱ سال در قامت گوینده اخبار از شبکه ایران اینترنشنال به عرصه خبرنگاری برگشت.

 

منبع:لردخت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn