کد خبر : 66314
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 7:41
225 بازدید بازدید

بیوگرافی الکس هادی تقی خریدار پرسپولیس کیست + اینستاگرام

بیوگرافی الکس هادی تقی خریدار پرسپولیس کیست + اینستاگرام

الکس هادی تقی تاجر و یکی از سرمایه داران سرشناس است او اصالتا عرب بوده اما ساکن کانادا میباشد و در کشور یونان دارای املاک میباشد او خواستار خرید باشگاه پرسپولیس میباشد در ادامه به بیوگرافی الکس هادی تقی خواهیم پرداخت.

الکس هادی تقی کیست

 

در خبرها آمده است که ‘الکس هادی تقی’ میلیاردر ایرانی که در کانادا زندگی میکند حاضر است ۱۰۰ میلیون دلار برای تصاحب باشگاه پرسپولیس هزینه کند.

به گزارش اسکیمو،با نگاهی به شبکه های اجتماعی می بینیم که الکس هادی تقی همانطور که در پروفایل اینستاگرام خود نوشته است، یک کارآفرین و نیکوکار است، به حیوانات علاقه زیادی دارد، معتاد به سفر است، همچنین صاحب یک تیم فوتبال است که تیم به وضوح تعریف نشده است.

مهدی نصیری کیست؟

 

هادی تقی مدعی شده حاضر است ۵۰ میلیون دلار برای تیم اصلی پرسپولیس و ۵۰ میلیون دلار برای آکادمی ها هزینه کند. به نظر می رسد هادی تقی که عمدتاً در حوزه املاک فعالیت می کرد، این روزها عمدتاً در همین حوزه در یونان مشغول به کار است.

 مشخص نیست با توجه به روند سخت و نامشخص واگذاری سهام دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال، چنین پیشنهادی جدی گرفته می شود یا خیر، اما با فرض اینکه بدهی پرسپولیس حدود ۱۰ میلیون دلار باشد، ۱۰۰ میلیون دلار پیشنهادی الکس هادی است. تقی می تواند قرمزها را در کنار پولدارترین ها قرار دهد. باشگاه های آسیایی از جمله باشگاه های عربستانی و قطری که به راحتی فوتبالیست های کلاس جهانی را به خدمت می گیرند.

منبع:لردخت

بیوگرافی علی اکبر رائفی پور و همسرش + حواشی و اینستاگرام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn