کد خبر : 65421
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 1:22
585 بازدید بازدید

امید دانا کیست و بیوگرافی همسر امید شریفی دانا+ نقش در آشوب و اعتراضات

امید دانا کیست و بیوگرافی همسر امید شریفی دانا+ نقش در آشوب و اعتراضات

بیوگرافی امید دانا و همسر امید شریفی دانا کیست و نقش در آشوب و اعتراضات امید دانا چه کسی می باشد و چه نقشی در آشوب ها و اعتراضات این روزهای ایران داشته است.

۷۶ / ۱۰۰

امید شریفی دانا شخصی که در سوئد می باشد و دارای یک موسسه ضد انقلابی در شهر استکهلم است در این موسسه ضد اسلامی فعالیت می کند بعضی ها به دنبال پیدا کردن بیوگرافی امید دانا و یا اینکه او را پیدا کنند می باشند و برخی میپرسند که زندگی امید شریفی دانا چطور می گذرد.

 

به گزارش اسکیمو،امید شریفی دانا به خاطر عملکرد مقابله و درگیری با گروهک های ضد انقلاب از طرف مخالفان به همکاری با دستگاه‌های امنیتی و دولتی جمهوری اسلامی ایران با قصد ایجاد انحراف و فتنه و همچنین تفرقه در بین گروه های اپوزیسیون جمهوری اسلامی متهم شده است.

 در یکی از خبر هایی که برای ایرانی ها خیلی مهم بود حضور امید دانا در لابلای جریانات در حال حاضر ایران است سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که  اوچه کسی است و چرا حرف میزند.

 

پروفسور بیژن داوری نابغه ایرانی و مدیرارشد IBM کیست ؟

 

بعضی از کاربران در مورد چنین می گویند:یک شخص همجنسگرا می باشد و به خاطر همین مسئله توانست پناهندگی سیاسی خودش را دریافت کند تفسیر های سیاسی و به درد نخور را به افرادی که سطحی نگر و کم سواد هستند تحویل میدهد.

 

سوال این است که امید شریفی دانا آیا در اتفاقات و اعتراضات این روزهای کشور نقش داشته است یا نه شاید بعد از خواندن و مشاهده کردن نوشته ها خودتان بتوانید به این سوال پاسخ دهید.نظر یکی دیگر از کاربران در مورد دانا یک زرتشتی است که به خدا می گویند اهورامزدا به نظر من این فرد ظاهر انقلابی می باشد و خدا میداند که پشت این ظاهر چه هدفهای شوند وجود دارد مگه میشه مردم ایران را به اهورامزدا بسپاری مگه خدایی نیست نکنه اهورامزدا خدای ایرانیان هست اینجا که میگن مثل موریانه دارند به اعتقادات مردم می کنند.

بیوگرافی آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه بابلسر و همسر و فرزندان

بیوگرافی امید دانا و همسرش از ایران تا پناهندگی سوئد + حقایق زندگی

امید شریفی دانا یکی از سلطنت طلبان نیز که در استکهلم سوئد اقامت دارد دلیل اینکه در مقابله با جمهوری اسلامی ناتوان بوده است بهترین و سودآور ترین راه را درگیری با گروهک های ضد انقلاب به ویژه مارکسیست ها می داند.هدف این است که با ایجاد درگیری‌های لفظی و فیزیکی در میان ضد انقلابیون خارج از کشور جایگاهی برای خودش در میان سلطنت طلب ها پیدا کند.

 

او امیدوار است که بتواند به عنوان لیدر جریان سلطنت‌طلب که در خارج سکونت دارند معرفی شود.امید دانا بعد از سپری کردن زمان همسر در ایران به کمک سلطنت طلبان و عناصر وابسته به سلطنت در استکهلم پناهنده می شود.

توهین امید دانا به ساحت پیامبر

او سابقا با اهانت به ساحت پیامبر اکرم خود را به عنوان یک فرد ضد دین معرفی کرده بود. او تا به امروز یکی از متناقض‌ترین شخصیت‌های مجازی را از خود به نمایش گذاشته و مخاطبش دقیقا نمی‌داند با چه پدیده‌ای سروکار دارد؟

رضا حقیقت نژاد کیست؟+بیو گرافی رضا حقیقت‌نژاد

به نقل از بهار نیوز: حجت‌الاسلام رحمت‌اله بیگدلی در توییت‌هایی نوشت: امید دانا، ابتدا در ایران به اعدام محکوم شد و سپس حکم او به زندان تقلیل یافت، اما در سال ۱۳۹۰ مورد عفو قرار گرفت و به خارج از کشور گریخت و با ادعای عضویت در گروه‌های همجنس‌باز از کشور سوئد پناهندگی گرفت! او سابقه هتاکی به خدا، اسلام، تشیع، حضرت محمد(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام در برخی توئیت ها در کارنامه خود دارد.

بیوگرافی امید دانا و همسرش از ایران تا پناهندگی سوئد + حقایق زندگی

منبع:لردخت

۷۶ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn