کد خبر : 63766
تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 - 23:36
329 بازدید بازدید

آصف میرزا در گیلدخت کیست +بیوگرافی

آصف میرزا در گیلدخت کیست +بیوگرافی

بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست سعید چنگیزیان بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت می باشد

۸۵ / ۱۰۰

بازیگر نقش آصف میرزا درسریال گیلدخت کیست سعید چنگیزیان بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت می باشد.

بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی

سعید چنگیزیان در سریال گیلدخت نقش آصف میرزا را بر عهده دارد او در این سریال موفق شده در کنار بازیگران شناخته شده ای بازی کند. در ادامه به بیوگرافی از اقای سعید چنگیزیان بازیگر سریال گیلدخت خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت

سعید چنگیزیان در سمنان و در ۲۲ آذر سال ۱۳۵۶ بدنیا آمده او که کودکی آرامی داشت هرگز تصور نمی کرد که بازیگر شود با اینکه بـه هنر علاقه‌مند بوده اما به اصرار مادرش رشته بازیگری را انتخاب کرد هر چند که استعداد زیادی هم در این زمینه داشت. او در دبیرستان رشته گرافیک خوانده اما با قبولی در رشته نقاشی مسیرش را در دانشگاه با انتخاب رشته کارگردانی تئاتر چه به صورت هنری و چه شخصی تغییر داد. در دانشگاه با اشخاص مشهوری مانند محمد عاقبتی، حسن معجونی، سهیلا گلستانی ، الهام کردا آشنا شد که آشنایی او با الهام کردا به ازدواج ختم شد.

سعید چنگیزیان چندین سال در تئاتر بازی می‌کند. در مقایسه با هم‌دوره‌ای‌هایش او کمتر به سینما و تلویزیون، روی خوش نشان داده و همه این سال‌ها به گروه تئاتر و قوانین آن ، پایبند بوده است. سعید چنگیزیان در تئاتر کارهای ، درجه یک بسیاری را انجام داده است.

پرطرفدارترین بازیگران زن سینمای ایران در اینستاگرام چه پوششی دارند؟

او دیپلم گرافیک از هنرستان امیرکبیر سمنان دارد پس از اخذ دیپلم از طراحی و گرافیک جدا شد و به حرفه بازیگری روی آورد و کارهای درخشانی در عرصه بازی در صحنه دارد مثل تن‌تن و راز قصر مونداس، باغ آلبالو و غیره و این روزها در نقش اصلی نمایش ستوان آینیشمور حسن معجونی بازی متفاوتی ارائه کرده است.

بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی

سوابق

سعید چنگیزیان از جمله بازیگران فعال و درجه یک تئاتر است که کارهای درخشانی در عرصه بازی در صحنه دارد مثل تن‌تن و راز قصر مونداس، باغ آلبالو و غیره و این روزها در نقش اصلی نمایش ستوان آینیشمور حسن معجونی بازی متفاوتی ارائه کرده است. چنگیزیان مثل اغلب بازیگران تئاتر در این چند سال اخیر به بازی در حوزه سینما روی آورده است.

بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی

همسر واقعی او کیست

سعید چنگیزیان در حال حاضر متاهل می باشد ، او در سال ۱۳۷۹ با هم دانشگاهی خود الهام کردا نامزد و در سال ۱۳۸۱ نیز ازدواج کرد. خانم کردا نیز از هنرپیشه های معروف کشورمان می باشند که متولد ۱۷ آذر سال ۱۳۵۷ در تهران متولد هستند که اولین بازی او در برف روی کاج ها ساخته پیمان معادی بوده.

الهام کردا همسرش سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان سال ۱۳۷۹ در ۲۳ سالگی با الهام کردا همکار بازیگر ۲۳ ساله اش نامزد کرد، این زندگی بعد از این همه سال بدون داشتن فرزندی همچنان پایدار است.

«حراج تهران» به تعویق افتاد؟

سعید چنگیزیان و الهام کردا در یک دانشگاه رشته تئاتر خوانده اند و چون هم دانشگاهی بودند ارتباط و آشنایی آنها در سال ۷۹ شکل گرفت و در نهایت سال ۸۱ به ازدواج منجر شد .

بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس واقعی

نظر سعید چنگیزیان درباره همسرش

همسرم کامل‌ترین کسی اسـت کـه می توانم در کنارم داشته باشم. الهام کردا نیز هم چون مـن کارش را از هیچ شروع کردم ودر تمام مدت شاهد رشدش از صفر تا صد بودم. همسرم در تعاملات اجتماعی و درکش از موقعیت اجتماعی نمونه اسـت. الهام یک آدم صد درصد اسـت و مـن یک آدم ۵۰ درصد و یا شاید هم کمتر.

بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس واقعی

بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی

فیلم های سینمایی سعید چنگیزیان

  • فیلم ۲۸۸۸: ۱۴۰۰
  • تفریق: ۱۴۰۰
  • پیله آهنی: ۱۳۹۸
  • جمشیدیه: ۱۳۹۷
  • چهارراه استامبول: ۱۳۹۶
  • گرگ بازی: ۱۳۹۶
  • شکستن همزمان بیست استخوان: ۱۳۹۶
  • آندرانیک: ۱۳۹۶
  • گیلدا: ۱۳۹۵
  • سارا و آیدا: ۱۳۹۵
  • خشم و هیاهو: ۱۳۹۴
  • نقش نگار: ۱۳۹۲
  • دهلیز : ۱۳۹۱
  • آسمان زرد کم عمق: ۱۳۹۱
  • دنیای بهتر: ۱۳۹۱
  • پذیرایی ساده: ۱۳۹۰
  • دختر شاه پریون – ۱۳۸۹
  • خداحافظ رفیق «اپیزود اول، خداحافظ رفیق» : ۱۳۸۲

سریال شبکه خانگی

  •  زخم کاری: ۱۴۰۰

وی فارغ التحصیل رشته‌ی کارگردانی از دانشگاه “سینما و تئاتر” است. سعید چنگیزیان، جایزه‌ی بازیگری اول برای نمایش «برزخ» اجرا شده از جشنواره‌ی دانشجویی سال (۱۳۷۶)، رتبه‌ی سوم بازیگری مرد در جشن انجمن بازیگر خانه تئاتر سال (۱۳۹۰)، جایزه‌ی دوم طراحی صحنه برای نمایش «ترانه‌ی گمشده» اجرا شده در جشنواره دانشجویی سال (۱۳۷۶) و جایزه‌ی بازیگری برای نمایشنامه خوانی «یک دقیقه سکوت» اجرا شده در جشنواره دانشجویی سال (۱۳۸۵)، را در کارنامه دارد.

قاتلان واقعی سریال‌های جنایی

سعید چنگیزیان: نقدهای منفی مرا بازیگر کرد

بازیگر شدن من تا حدودی برای خودم هم عجیب است. انگار به من یک مسئولیتی داده شد و من باید در این مسیر حرکت می‌کردم. مراحل عادی که هر کسی برای بازیگر شدن باید طی کند را طی کردم اما روی بازیگر شدن خیلی مصر بودم. در هنرستان گرافیک خواندم و بعد در کنکور هنر شرکت کردم و علیرغم آن‌که برای رشته نقاشی هم قبول شدم اما تئاتر را انتخاب کردم. این مسیری بود که باید طی می‌کردم.  آدم احساسی هستم و دیگران هم همین تصور را نسبت به من دارند. یک آدم احساسی نقش خیلی عجیبی در جنگیدن با چالش‌های زندگی خود ندارد. در مورد من هم همینطور بود و از همان ابتدا که در سمنان بودم، جز پافشاری که روی بازیگر شدن داشتم، خیلی وارد جنگ و جدل با چالش‌های پیش رویم نشدم. البته احساسی بودن من باعث نشده از خیلی چیزها بگذرم. هر وقت پیشنهاد خوبی به من شود، وارد کار می‌شوم. هیچ‌وقت نمی‌خواهم و نمی‌شود در کارم نبوده و همیشه روی بازی کردن اصرار کرده‌ام. انگار باید بازیگر می‌شدم که شدم.

منبع: شبونه

۸۵ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn