کد خبر : 56364
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 14:08
89 بازدید بازدید

اردلان قاسمی هنگام شعارنویسی در کرمانشاه با گلوله ماموران کشته شد؟

اردلان قاسمی هنگام شعارنویسی در کرمانشاه با گلوله ماموران کشته شد؟

جزئیات درگیری با عوامل انتظامی ؛ اردلان قاسمی به سمت پلیس تیراندازی کرد! مجله سر گرمی اسکیمو: رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور از کشته شدن اردلان قاسمی در حین شعارنویسی در کرمانشاه خبر داده‌اند، اما بررسی‌ها، دروغگویی این رسانه‌ها را افشا و حقیقت ماجرا را بیان می کند. به گزارش همشهری آنلاین، از شب

جزئیات درگیری با عوامل انتظامی ؛ اردلان قاسمی به سمت پلیس تیراندازی کرد!

مجله سر گرمی اسکیمو:

رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور از کشته شدن اردلان قاسمی در حین شعارنویسی در کرمانشاه خبر داده‌اند، اما بررسی‌ها، دروغگویی این رسانه‌ها را افشا و حقیقت ماجرا را بیان می کند.

اغتشاشات - آشوب - کرج

به گزارش همشهری آنلاین، از شب گذشته، شبکه‌ها و کانال‌های خبری رسمی و غیر رسمی ضد انقلاب از کشته شدن فردی به نام «اردلان قاسمی» به ضرب گلوله‌ی مستقیم نیروهای امنیتی و حین شعار نویسی خبر داده و حتی مدعی شده‌اند که نیروهای انتظامی برای تحویل جسد وی خواهان وجه نیز از خانواده این فرد شده‌اند!

یک منبع آگاه در این خصوص اظهار داشت: چند شب پیش نیروی‌ انتظامی به یک خودروی بدون پلاک در شهرستان کرمانشاه مشکوک شده و از راننده می‌خواهند خودرو را متوقف کند.

این منبع ادامه داد: راننده و سرنشین به دستور پلیس توجهی نکرده و اقدام به فرار می‌کنند و در حین فرار «اردلان قاسمی» به  عوامل انتظامی نیز تیراندازی می‌کند.

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر دکتر عباس شیبانی

وی افزود: در پی تبادل آتش، راننده زخمی و سرنشین نیز فوت می‌شود، مراسم ختم و خاکسپاری این فرد در کمال آرامش و بدو تنش خاصی نیز در شهرستان گیلانغرب برگزار شد، سرنشین خودرو نیز کماکان در بیمارستان بستری و تحت مداوا است.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn