کد خبر : 56060
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 - 10:07
1,958 بازدید بازدید

بیوگرافی مهدی احدی بازیگر نقش مانی در سریال بی همگان

مهدی احدی بازیگر نقش مانی در سریال بی همگان است. سریال بی همگان به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه کنندگی بهرنگ توفیقی ساخته شده است. 

۷۷ / ۱۰۰

بیوگرافی مهدی احدی بازیگر نقش مانی

 مهدی احدی بازیگر سریال بی همگان است. سریال بی همگان به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه کنندگی بهرنگ توفیقی ساخته شده است. او متولد دهه ۸۰ و اهل تهران است. وی در حوزه بازیگری بسیار با استعداد است. . او در این سریال به عنوان پسر خانواده یوسفیان به ایفای نقش می پردازد.

مجله سر گرمی اسکیمو: از مهم‌ترین آثار محمدمهدی احدی می‌توان به بازیگری در فیلم حوض نقاشی، سریال آوای باران و سریال گمشدگان اشاره کرد.

محمدمهدی احدی بازیگر نقش مانی، نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۹ در فیلم بهشت اینجاست به کارگردانی حمیدرضا سلیمیان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم حوض نقاشی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدمهدی احدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، نیره فراهانی، محمدهادی قمشی و رویا شریف را تجربه کرد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش + زندگی فوتبالی و بازیگری

محمدمهدی احدی در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمدمهدی احدی در این سال، بازیگری در فیلم حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدمهدی احدی بازی در فیلم حوض نقاشی بوده است. محمدمهدی احدی سال ۱۳۹۱ فیلم حوض نقاشی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مازیار میری همکاری داشته است. محمدمهدی احدی توانست با بازی در فیلم حوض نقاشی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی و سیامک احصایی بر تجارب او افزود.

بیوگرافی آرش میراحمدی بازیگر و همسرش مرجان صفابخش، بیماری و علت فوت

محمدمهدی احدی علاوه‌بر فیلم حوض نقاشی، سال ۱۳۹۲ در سریال آوای باران نیز بازی کرده است. محمدمهدی احدی این‌بار با حسین سهیلی‌زاده یعنی کارگردان سریال آوای باران و هنرمندانی چون حمیدرضا پگاه، آزاده زارعی، سام درخشانی و مهران احمدی همکاری داشت.

محمدمهدی احدی

همسر مهدی احدی کیست؟

وی مجرد است.

خلاصه داستان سریال بی همگان

در خلاصه داستان این سریال آمده است امیرعلی پس از آزادی از زندان در تلاش است تا سال‌های از دست رفته را جبران کند و زندگی تازه‌ای را برای خود بسازد اما سرنوشت شرایط دیگری را برای او رقم می‌زند و او برای رسیدن به خوشبختی ناگزیر است تا با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم کند و …

سیسیسیس09 32 43

بازیگران سریال بی همگان

در این سریال بازیگرانی دیگر همچون سمیرا حسن‌پور، میترا رفیع، کاوه خداشناس، کاظم هژیرآزاد، سپند امیرسلیمانی، نسرین بابایی، مسعود شریف، مهدی ماهانی ، داریوش سلیمی، جلیل فرجاد، هادی قمیشی، مهدی احدی، سلمان خطی، افسانه ناصری، علیرضا درویش، علی کاظمی، علیرضا نعمت اللهی، مهدی احدی، بردیا دیانت، امیرحسین آصفی، بهنام مومنی، مهدی احدی، علی جلالی، مریم اصفهانی، دانیال جعفری، رستا رحیمیان و تیارا عسکری نقش آفرینی کرده اند.

بیوگرافی آرمان درویش و عکس های آرمان درویش با همسرش + آیدی اینستاگرام

منبع:مگ ایفوم

۷۷ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn