کد خبر : 55616
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آبان 1401 - 18:10
216 بازدید بازدید

شهید آرمان علی وردی کیست

طلبه بسیجی آرمان علی وردی ۲۱ ساله از شهدای ناآرامی ها و اغشتاشات اخیر است که چهارشنبه شب (۴ آبان ۱۴۰۱) در منطقه اکباتان تهران مجروح و به شهادت رسید

شهید آرمان علی وردی

مجله سر گرمی اسکیمو:

 

شهید علیوردی ۲۱ سال داشت و متولد دهه ۸۰ بود. او دارای تحصیلات حوزوی و در حال تحصیل در مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی (ره) و مربی کانون تربیتی حوزه و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا (ع) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بود.

آرمان پیش از این دوست داشت به سوریه برود و در راه حرم حضرت زینب به شهادت برسد. آدمی نبود که به دیگران ظلم کند، همیشه مدافع حق بود، رشته مهندسی می خواند ولی به خاطر علاقه ای که به حوزه داشت از دانشگاه انصراف و رفت طلبه شدآرمان مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) بود و بعد از طلبه شدند به کارهای تربیتی آموزشی ادامه داد.

 شهید آرمان علی وردی  شهید آرمان علی وردی کیست  بیوگرافی آرمان علی وردی

شهید آرمان علی وردی

شهادت آرمان علی وردی:

کلاس درس و حوزه‌اش که تمام شد بعد از گپ و گفت با هم کلاسی ها راهی مسجد محل شد، تا طبق قرار قبلی برای مقابله با آشوبگران راهی شوند، به مسجد که رسید یکی از بچه های مسجد آرمان را دید او را گوشه مسجد نشاند و شروع کرد به مباحثه، یواش یواش دوستان دیگه هم کنار هم جمع شدند و گعده شکل گرفت، چند ساعتی را مشغول مباحثه بودند که اعلام شد در محله اکباتان اغتشاش گران گران و معترضان درحال شعار و آشوب در مکان هستند.

شهید بادوستانش به محل رفتند و آشوب گران آن را می گیرد ودیگری کوله پشتی آرمان را باز میکند و می‌بیند که درآن  کتاب های حوزه علمیه است ومیفهمند که آرمان طلبه است ومورد ضرب آشوب گران قرار می‌گیردودر اثر ضربات شدید آشوبگران به کما رفت و بعد از چند ساعت به شهادت رسید.

عروسی نوجوان سرطانی در بیمارستان خبرساز شد + عکس

منبع:هدایت میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn