کد خبر : 46568
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 - 21:15
175 بازدید بازدید

تزیین تخم مرغ آب پز به صورت آدم برفی/آشپزی

این یه ایده ی خوب برای روز های تعطیله و خوردن این تخم مرغ ها برای کودکان بسیار سر گرم کننده ست . این موادی که من استفاده کردم مخصوص ۶ نفر هست و مدت زمان آماده کردنش هم ۳۰ دقیقه بیشتر طول نمی کشه .

آموزش تزیین تخم مرغ آبپز مخصوص کودکان

تزیین غذا و خوراکی ها همیشه جزء علایق انسان بوده و هست و همیشه انسان دوست دارد غذا را با رنگ و لعاب و اشکال مختلفی تزیین کند تا اشتها و میل بیشتری برای خوردن آن داشته باشد. ما در این آموزش جالب روش تزیین تخم مرغ آب پز رو به صورت یک آدم برفی جالب به شما یاد خواهیم داد تا بتوانید یک صبحانه زیبا و خوشمزه برای باز کردن اشتهای کودک خود آماده کنید

موادی که شما نیاز دارید :

۶ عدد تخم مرغ بزرگ پخته شده

۶ عدد تخم مرغ کوچک پخته شده

دانه های فلفل

یک عدد هویج

سیخ های چوبی

مقداری برگ جعفری تازه

آشپزی ها 1 1

شپزی آموزش آشپزی آموزش تزیین غذا تزیین تخم مرغ تزیین تخم مرغ به شکل آدم برفی تزیین غذا تزیین غذا برای کودکان روش تزیین تخم مرغ طرز تزیین آدم برفی طرز تزیین تخم مرغ جدیدترین تزیین تخم مرغ آبپز زیین تخم مرغ آبپز ویژه صبحانه آموزش تزیین انواع تخم مرغ آبپز مخصوص کودکان

پوست تخم مرغ های پخته شده رو جدا کنین . هویج رو هم پوست بگیرین و به شکل حلقه حلقه برش بزنین ، حلقه های هویج باید به ضخامت ۰٫۵ سانتی متر باشد . و ۶ حلقه ی بزرگ و ۶ حلقه ی کوچکتر از هویج برش بزنین .

گیفت عید غدیر | ۱۱۰ مدل گیفت نمدی و متنوع سبز برای عید غدیر و سادات

مانند تصویر مقداری از سر تخم مرغ بزرگ تر رو جدا کنین و سیخ چوبی رو در اون فرو کنین و تخم مرغ کوچکتر رو روی تخم مرغ بزگتر قرار بدین ، بعد کمی از سر تخم مرغ کوچک رو هم جدا کنین ، چون می خواهیم با حلقه های هویج برای آدم برفی مون کلاه درست کنیم ، یه حلقه ی بزرگ هویج رو پایین بذارین و یه حلقه ی کوچک هویج رو روی اون قرار بدین ، بعد با سیخ چوبی در وسط اون ها سوراخی ایجاد کنین . حالا هویج ها رو روی تخم مرغ ها قرار بدین و اضافه ی سیخ چوبی رو که از بالای هویج ها بیرون زده ، ببرین .

با نوک سیخ چوبی روی تخم مرغ های بالایی چند تا سوراخ کوچیک برای قرار دادن چشم ها و بینی ایجاد کنین و روی تخم مرغ های پایینی هم چند سوراخ برای قرار دادن دکمه ی لباس آدم برفی به وجود بیارین . در قسمت دکمه ها و چشم ها هر کدوم یه دونه از فلفل رو قرار بدین و یه تکه ی کوچک از هویج رو هم جای بینی آدم برفی بذارین .

ایده و خلاقیت جدید برای تزیین و طراحی هندوانه شب یلدا ۹۵

در نهایت بک شاخه کوچک از برگ های جعفری رو در قسمت بدنه ی آدم برفی به عنوان جارو قرار بدین .

کارمون دیگه به پایان رسیده و می تونین سرو کنیین و لذت ببرین

آشپزی ها 1 1

تزیین تخم مرغ آبپز 3

آشپزی ها 1 1

تزیین تخم مرغ آبپز 4

 

تزیین تخم مرغ آبپز 6

 

تزیین تخم مرغ آبپز 7

 

 

تزیین تخم مرغ آبپز 8

حالا تعدادی از تخم مرخ های آب پز رو در کنار هم تزیین کنید و دسته زیبایی از آدم برفی را درون ظرف صبحانه قرار بدین و یک صبحانه زمستانی زیبا رو در کنار خانواده و یا دوستام میل کنید

 

آشپزی ها 1 1

https://www.skimo.ir/25884/%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%BA-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%86%D9%88.html

 

تزیین تخم مرغ شکم پر به شکل جوجه+طرز تهیه

طرز تهیه تخم مرغ شکم پر به شکل جوجه

آماده سازی: ۱۵ دقیقه

مواد اولیه :

برای ۶ نفر
هویج ۵ حلقه
زیتون ۲ عدد (خرد شده)
فلفل سیاه به مقدار لازم
سس خردل ۱ قاشق چای خوری
سس سالاد ۱/۴ فنجان
پنیر پارمسان ۱/۴ فنجان (رنده شده)
تخم مرغ ۶ عدد (تخم مرغ آب پز)
شوید به مقدار لازم

 

42مدل تزیین حلوا ۱۴۰۳ با ایده های جدید و متفاوت

طرز تهیه:

یک ورق نازک از تخم مرغ ها را کات کنید و بعد با دقت زرده تخم مرغ ها را بیرون بیاورید داخل یک کاسه کوچک قرار دهید و با چنگال آن ها را له کنید. پنیر را اضافه کنید و سس سالاد و بعد خردل و فلفل را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و با قاشق داخل سفیده های تخم مرغ بریزید.
دوازده عدد مثلث از ورقه های هویج کات کنید.
خیلی آرام برشی از زیتون را در جای چشم روی مخلوط تخم مرغ فشار دهید. برش بالای سفیده تخم مرغ را اضافه کنید و بالای آن شوید را قرار دهید و تا زمان سرو در جای خنک نگهدارید.

 

منبع:اشپزی ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn