کد خبر : 40761
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - 12:46
90 بازدید بازدید

آموزش بافتن ژاکت دخترانه

آموزش بافتن ژاکت دخترانه

آموزش بافتن ژاکت دخترانه آموزش بافتن ژاکت دخترانه با میل و قلاب آموزش بافتن ژاکت دخترانه مجله سر گرمی اسکیمو: جلیقه : از یقه شروع به بافت می کنیم . ۷۰ دانه سر انداخته ۳ رج رکن ببافید . ۵ دانه از اول و ۵ دانه از آخر برای سجاف جلیقه تا آخر بافت رکن

آموزش بافتن ژاکت دخترانه

آموزش بافتن ژاکت دخترانه با میل و قلاب

آموزش بافتن ژاکت دخترانه 	آموزش٬ آموزش اصول بافتنی٬ آموزش انواع بافتنی٬ آموزش بافت لباس آمورش بافتنی٬ آموزش بافت لباس نوزاد٬ آموزش بافت لباس های پشمی زمستانی٬ آموزش بافتن ژاکت دخترانه٬ آموزش بافتن ژاکت دخترانه با میل و قلاب٬ آموزش بافتنی٬ آموزش بافتنی برای کودک٬ آموزش تصویری بافتنی٬ آموزش سویشرت بافتنی بچه گانه٬ آموزش طرح بافتنی٬ آموزش گام به گام بافتنی٬ آموزش مرحله به مرحله بافتنی٬ الگوی لباس نوزادی٬ انواع مدل لباس بافت٬ بافت٬ بافت پالتو بچه گانه٬ بافتنی٬ بافتنی بچه گانه٬ بافتنی برای کودک٬ بافتنی برای کودکان٬ بافتنی دخترانه٬ بافتنی نوزاد٬ بلوز بافتنی بچه گانه٬ تی مدل٬ سایت اسکیمو٬ سایت آموزش بافتنی٬ لباس نوزاد٬ لباس نوزادبافتنی٬ مجله سرگرمی اسکیمو٬ مدل لباس نوزادی٬ هنرهای خانه

آموزش بافتن ژاکت دخترانه

مجله سر گرمی اسکیمو:

جلیقه : از یقه شروع به بافت می کنیم . ۷۰ دانه سر انداخته ۳ رج رکن ببافید .
۵ دانه از اول و ۵ دانه از آخر برای سجاف جلیقه تا آخر بافت رکن بافته شود . (در ۵ دانه رکن سمت راست با فاصله های مناسب جادکمه گذاشته شود)
در رج بعد ساده بافته و به این ترتیب دانه اضافه می کنیم ۲ دانه بافته و ۱ ژوته می اندازیم .
تا ۳۲ دانه در یک رج اضافه شود . بعد با ۱۰۲ دانه سه رج ساده بافته و یک رج رکن می بافیم , ۵ رج دیگر هم ساده بافته و با سه خط رکن ادامه دهیم .
در رج بعد ۳ دانه زیر بافته و یک ژوته می اندازیم , سه دانه زیر و یک ژوته تا دانه به ۱۰۴ دانه برسد . ۵ رج ساده بافته ۳ خط دیگر هم رکن ببافید و بعد دوباره سه دانه زیر بافته و یک ژوته . تا دانه ها به ۱۷۵ دانه برسد ۵ رج ساده بافته و سه خط رکن می بافیم .
جدا کردن آستین ها :
به این ترتیب دانه ها را تقسیم بندی میکنیم :
۲۹ دانه برای سمت چپ جلو برای آستین سمت چپ ۳۴ دانه را یکدفعه کور میکنیم . ۴۹ دانه برای پشت ۳۴ دانه را برای آستین سمت راست کور کرده و ۲۹ دانه دیگر را برای جلو سمت راست می گذاریم . به این ترتیب آستین ها جدا شده و بدنه را یک تکه میکنیم در رج برگشت برای حلقه آستین ۲۹ دانه بافته ۶ دانه اضافه کرده , ۴۹ دانه بافته برای پشت ۶ دانه اضافه کرده و دانه دیگر برای جلو می بافیم و بعد بافت توری را شروع می کنیم .
مدل دم پرستو : رج اول ۵ دانه رکن را بافته , یک ژوته , دو زیر , سه یکی از رو , دو زیر , یک ژوته , یک زیر , یک ژوته , دو زیر , سه یکی از رو , دو زیر , یک ژوته , یک زیر , یک ژوته به این ترتیب تا آخر رج .
در رج برگشت زیر ها زیر , رو ها رو بافته شود . در رج سوم ۵ دانه رکن , ۱ دانه زیر , یک ژوته , یک زیر , سه یکی از رو , یک زیر , یک ژوته , یک زیر , یک رو , یک زیر , یک ژوته , یک زیر , سه یکی از رو , یک زیر , یک ژوته و … به ایت ترتیب تا آخر رج .
در رج برگشت زیر ها زیر , رو ها رو بافته شود .
رج پنجم : ۵ دانه رکن , ۲ زیر , ۱ ژوته , سه یکی از رو , یک ژوته , دو زیر , یک رو , دو زیر , یک ژوته , سه یکی از رو , یک ژوته , دو زیر , یک رو , دو زیر , یک ژوته به این ترتیب تا آخر رج .
به این ترتیب ار رج اول تا رج ۵ , ۶ باز تکرار کرده تا ۷ تا مدل دم پرشتو ببافید در آخر کار ۴ رج رکن بافته و دانه ها را کور کنید و دور تا دور جلیقه را با قلاب بافی حاشیه بافته و کار میبافیم و می بریم .

بافتنی و آموزش بافت یک سارافون دخترانه شیک و جذاب

منبع : مجله فروردین

تی مدل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn