کد خبر : 33265
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 13:12
41 بازدید بازدید

چرا تلویزیون اصغر فرهادی را دوست ندارد؟

چرا تلویزیون اصغر فرهادی را دوست ندارد؟

فهرست مطالب۰.۱ چرا تلویزیون اصغر فرهادی را دوست ندارد؟۱ عوامل فیلم فروشنده در مراسم فرش قرمز جشنواره کن (عکس) چرا تلویزیون اصغر فرهادی را دوست ندارد؟   مجله سر گرمی اسکیمو: تلویزیون ایران در شب واقعه کنداکتور خودش را داشت و ساکن و جامد پیش می رفت، بعد از گذشت یک روز و وقتی که

چرا تلویزیون اصغر فرهادی را دوست ندارد؟

 

اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,فرهادی	اخبار بازیگران٬ اخبار هنرمندان٬ بازیگران٬ بازیگران ایرانی٬ بهترین بازیگر مرد٬ جایزه بهترین فیلم‌نامه٬ جشنواره کن٬ سایت اسکیمو٬ سریال٬ شهاب حسینی٬ صدا و سیما٬ عوامل فیلم فروشنده در مراسم فرش قرمز جشنواره کن (عکس)٬ فرهنگ و هنر٬ فروشنده٬ فیلم٬ فیلم سینمایی٬ مجله سرگرمی اسکیمو

تلویزیون ایران در شب واقعه کنداکتور خودش را داشت و ساکن و جامد پیش می رفت، بعد از گذشت یک روز و وقتی که کانال های تلگرامی شبکه های آن ور آبی تمام سوژه ها را خرج کرده بودند، بخش های مختلف خبری یاد «کن» افتادند و فیلشان هوای فرهادی کرد

برترین ها -رسانه ها این روزها فرمان ذهن ما را در دست دارند، هر چیزی را که بخواهند راست جلوه می دهند، حتی دروغ ترین دروغ ها، در دوران کثرت رسانه ها و تنوع روزافزون آن ها، تلویزیون هنوز هم جایگاه خودش را حفظ کرده، گرچه که از سمت گوشی های همراه و شبکه های اجتماعی تهدید می شود اما همچنان جعبه جادو است.

جزئیات پخش سریال پرطرفدار کانادایی پرستاران در تلویزیون ایران

تلویزیون در ایران بنا به خاصیت در بر گیرندگی که دارد و تا دورترین نقاط را هم شامل می شود، بی نهایت تاثیر گذار است، نباید فراموش کنیم که مخاطب تلویزیون یک پیرمرد عامی روستایی تا یک روشنفکر عاج نشین بالاشهری را شامل می شود، در واقع از این لحاظ مثل شکل های جدیدتر رسانه نظیر: اپلیکیشن و … نیست که بیشتر مختص به جوانتر ها و آشنایان به فن آوری باشد.

تلویزیون دشواری خوانش ندارد و با تماشا می توان پیامش را دریافت کرد و آن سختی خوانش روزنامه و مجله و رسانه های نوشتاری را ندارد، تلویزیون آدامسی است که باچشمانمان می جویم، این ها چند دلیل از دلایل همچنان محبوب بودن این رسانه است.

اما حکایت تلویزیون در ایران حکایت انحصار و بی توجهی و عافیت طلبی است، در حالی که رسانه های ساده ای نظیر بیلبورد با توجه به ذائقه مخاطب دست به پیش بینی می زنند و بعد در حاشیه بزرگراه نصب می شوند، تلویزیون دولتی ایران حتی همین اندازه هم تدبیر ندارد، تلویزیونی که نه تنها پیش بینی نمی کند و بلکه دنباله روی می کند؛ نمونه اش؛ فوت مرتضی پاشایی، تلویزیون پس از تصرف پاشایی توسط رسانه های آن ور آبی با یک روز تاخیر دست پاچه به دنبال موج خبری فوت پاشایی افتاد، اتفاقی که قبل تر در مورد اسکار «جدایی نادر از سیمین» افتاده بود.

مورد آخر؛ همین اتفاقات جشنواره کن که تلویزیون ایران در شب واقعه کنداکتور خودش را داشت و ساکن و جامد پیش می رفت، بعد از گذشت یک روز و وقتی که کانال های تلگرامی شبکه های آن ور آبی تمام سوژه ها را خرج کرده بودند، بخش های مختلف خبری یاد «کن» افتادند و فیلشان هوای فرهادی کرد.

ضیاءالدین ؛مستندی از حقایق زندگی رهبری امشب روی آنتن می رود

مدیران عافیت طلب تلویزیون فراموش کرده اند که نمی شود هم عافیت را داشت و هم به سرعت و همگام با تب مردم اخبار و تحولات را پوشش داد، این دو در تضاد با یک دیگرند؛ گاه باید به سرعت منتشر کرد و بعد در روند با طمانینه ای، لابی گری کرد و از سلیقه مردم دفاع کرد، اگر که مردم مهم تر از عافیت طلبی های شغلی باشند، رسانه این گونه ملی می شود.

عوامل فیلم فروشنده در مراسم فرش قرمز جشنواره کن (عکس)

beytoote

چه کنیم بچه‌ها کتاب را به گوشی ترجیح دهند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn