کد خبر : 33102
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 - 20:23
141 بازدید بازدید

جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر همسر شهید عباس بابایی در قزوین

جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر همسر شهید عباس بابایی در قزوین

فهرست مطالب۱ ۱.۰.۱ پیکر صدیقه حکمت همسر شهید سرافراز سرلشکر خلبان عباس بابایی صبح امروز در شیراز تشییع شد.۲ زنده بودن “احمد متوسلیان” و ۳ دیپلمات ایرانی در اسرائیل   پیکر صدیقه حکمت همسر شهید سرافراز سرلشکر خلبان عباس بابایی صبح امروز در شیراز تشییع شد. مجله سر گرمی اسکیمو:به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،

 
صدیقه حکمت

پیکر صدیقه حکمت همسر شهید سرافراز سرلشکر خلبان عباس بابایی صبح امروز در شیراز تشییع شد.

مجله سر گرمی اسکیمو:به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مراسم تشییع همسر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی صبح امروز بر روی دستان مردم سومین حرم اهل بیت(ع) و با حضور مسئولان ارشد استان فارس و پایوران نیروی هوایی ارتش از مقابل مسجد بیمارستان نمازی شیراز به سمت پایگاه هوایی شهید دوران برگزار شد.

براساس این گزارش، صدیقه حکمت پس از تحمل درد ناشی از عارضه کبد عصر روز گذشته در سن ۵۷ سالگی در بیمارستان نمازی شیراز دعوت حق را لبیک گفت.قرار است پیکر مطهر این همسر فداکار و صبور شهید، فردا چهارشنبه ۵ خرداد ماه در تهران و صبح پنج‌شنبه ۶ خردادماه نیز در قزوین تشییع و در جوار شهیدش به خاک سپرده شود.

توافق صندوق ذخیره فرهنگیان با بانک مرکزی برای احیای بانک سرمایه

شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی و معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۱۵ مرداد سال ۶۶ به فیض شهادت نائل آمد، شهید بابایی که در سال ۱۳۲۹ در قزوین متولد و در هنگام شهادت ۳۷ سال داشت.مرحومه صدیقه حکمت در ۲۸ سالگی همسرش شهید عباس بابایی را از دست داد و بعد از آن با یاد و نام شهید بابایی زندگی‌اش را با سه فرزندش ادامه داد.

غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: صدیقه حکمت همسر شهید عباس بابایی عصر امروز در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

وی بیان کرد: همسر خلبان شهید عباس بابایی که در بیمارستان نمازی شیراز بستری شده و تحت عمل جراحی پیوند کبد قرار گرفته بود به‌سبب تشدید بیماری دار فانی را وداع گفت.

اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری درباره اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان اختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: پیکر مطهر این همسر فداکار و صبور، روز چهارشنبه ۵ خرداد ماه در تهران و صبح پنج‌شنبه ۶ خردادماه در قزوین تشییع و در جوار شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

حقایق‌پور خاطرنشان کرد: شهید عباس بابایی سرلشکر خلبان و معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۱۵ مرداد سال ۶۶ به فیض شهادت نائل آمد، شهید بابایی در سال ۱۳۲۹ در قزوین متولد شد و در هنگام شهادت ۳۷ سال داشت.

خداحافظی درناها از ایران | امید تنهایی آمد؛ با رویا رفت

وی گفت: مرحومه صدیقه حکمت در ۲۸سالگی همسرش شهید عباس بابایی را از دست داد و بعد از آن با یاد و نام شهید بابایی زندگی‌اش را با سه فرزندش ادامه داد.

tasnimnews.

زنده بودن “احمد متوسلیان” و ۳ دیپلمات ایرانی در اسرائیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn