کد خبر : 83563
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 17:32
13 بازدید بازدید

واکنش اسنپ به ویدئوی برخورد خشونت‌ آمیز با یک مسافر

واکنش اسنپ به ویدئوی برخورد خشونت‌ آمیز با یک مسافر

ما در اسنپ بابت این رفتار متاسفیم و از مسافر به دلیل تجربه‌ی چنین رفتاری در حین یک سفر اسنپی و از تمامی کسانی که با دیدن این ویدئو متاثر شدند .

۷۳ / ۱۰۰

پس از انتشار ویدئویی جنجالی از ضرب و شتم یک مسافر زن به دست یک راننده ی اسنپ، شرکت اسنپ با انتشار بیانیه ای توضیحاتی در رابطه با این حادثه ارائه کرده که به شرح زیر است:

به تازگی ویدئویی از برخورد خشونت‌آمیز یکی از کاربران راننده با یکی از مسافران اسنپ منتشر شده که احساسات مردم را جریحه‌دار کرده است. ما در اسنپ بابت این رفتار متاسفیم و از مسافر به دلیل تجربه‌ی چنین رفتاری در حین یک سفر اسنپی و از تمامی کسانی که با دیدن این ویدئو متاثر شدند عذرخواهی می‌کنیم.

در اتفاق پیش‌آمده، واحد امنیت سفر، از لحظه‌ی دریافت گزارش، فرایند پشتیبانی را آغاز کرد. به محض دریافت گزارش، با جایگزین کردن خودرو و انجام اقدامات فوری سعی کردیم پشتیبانی لازم را از مسافر داشته باشیم. رفتار خشونت‌آمیز کاربر راننده به هیچ عنوان پذیرفته‌شده نیست و مطابق قوانین اسنپ، این فرد در همان دقایق اولیه پس از ثبت گزارش برای بررسی دقیق موضوع غیرفعال شد.

در مورد پیش‌آمده، اسنپ در تمامی مراحل شکایت در کنار کاربر مسافر خواهد بود. همواره تاکید کرده‌ایم که کاربران‌مان در صورت بروز هرگونه اختلاف، موضوع را از طریق پشتیبانی و مراجع قانونی پیگیری کنند.

منبع:روزیاتو

۷۳ / ۱۰۰
ایجاد "اشتغال خانگی" یکی از راهبردهای کمیته امداد برای اشتغال‌زایی بانوان است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

رانندگان اسنپ در روز هزار میلیارد کمیسون میدن تا مدیران گونده شن

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn