آموزش تهیه اسنک رژیمی یک اسنک کم کالری و خوشمزه

مجموعه: انواع ساندويج
تعداد بازدید: 154

	آموزش آشپزی٬ آموزش تهیه اسنک رژیمی٬ اسنک پنیری٬ اسنک کم کالری و خوشمزه٬ رژیم٬ سایت آشپزی٬ طرز تهیه اسنک ذرت٬ طرز تهیه اسنک گیاهی٬ طرز تهیه انواع اسنک٬ طرز تهیه ساندویچ های گیاهیphoto_2016-07-17_07-52-49

آموزش تهیه اسنک رژیمی

: مواد لازم : مناسب برای یک عدد
نان تست رژیمی  یک عدد
ژامبون بدون چربی یا کم چرب  ۶۰ گرم (حدود چهار ورق)
زرده تخم مرغ  یک عدد
نمک  به میزان لازم
پنیر لبنه  به میزان لازم
مجله سر گرمی اسکیمو:
دستور پخت :
در روزهای رژیم آدم دلش برای کوچکترین چیزها تنگ می شود مثل اسنک پنیری؛ به همین دلیل به شما یاد می دهیم چگونه در خانه یک اسنک کم کالری و خوشمزه درست کنید. بچه ها هم از این اسنک استقبال می کنند و عصرانه سالم وخوبی برای بچه ها محسوب می شود.

۱ – تست ها را برشته کنید تا کاملا ترد شوند. سپس ژامبون ها را در ظرف مخصوص مایکروفر چیده و مدت ۲۰ ثانیه حرارت دهید تا کمی گرم شوند. روی هر تکه تست، یک برش ژامبون بگذارید.

۲ – کف ظرفتان، کمی روغن بپاشید. زرده تخم مرغ، رنگ خوراکی و پنیر را که قبلا خرد کرده اید، در ظرف ریخته و خوب هم بزنید.

۳ – مخلوط تخم مرغ و پنیر را مدت یک دقیقه در مایکروفر حرارت دهید. پس از آن، ظرف را از مایکروفر خارج کرده، مخلوط را هم بزنید و دوباره آن را مدت ۴۵ ثانیه حرارت دهید تا کاملا پخته شود.

۴ – مخلوط پنیر و تخم مرغ را روی ژامبون ها بریزید و اگر دوست داشتید، قبل  از سرو، کمی نمک روی آن بپاشید.

طرز تهیه اسنک ذرت تغذیه عالی بچه های مدرسه ای

آشپزخونه عمه جون

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “آموزش تهیه اسنک رژیمی یک اسنک کم کالری و خوشمزه”

قالب تفریحی